13

مهر

1403


ورزشی

09 اردیبهشت 1397 09:21 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی: تیم دراگون بوت بانوان هرمزگان نماینده کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی قبرس، پس از کسب عنوان قهرمانی، در میان استقبال مسئولین به بندرعباس بازگشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در مراسم استقبال از این قهرمانان ورزشکار، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران وظیفه مسئولان را در حمایت از آن‌ها سنگین‌تر می‌کند.

غلامعلی دانشور افزود: امروز به یادگار خواهد ماند، کسب این مقام ارزشمند در مسابقات بین‌المللی قبرس به‌وسیله بانوان هرمزگانی امری فراموش‌نشدنی است.

وی اظهار کرد: در آن‌سوی جهان پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوردند و نشان دادند هرمزگان از پتانسیل بالایی برخوردار است.دانشور تصریح کرد: این افتخار نشان‌دهنده تلاش و همت ورزشکاران هرمزگانی است و به‌طور حتم از این قهرمانان در مراسمی با حضور استاندار تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان گفت: هرمزگان به‌طور حتم در آینده حرف‌های زیادی در ورزش کشور خواهد داشت و بر قله‌های افتخار تکیه می‌زند و این موفقیت‌ها وظیفه ما را در حمایت از ورزشکاران سنگین‌تر می‌کند.همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت : این افتخاری که توسط ورزشکاران کسب‌شده امری بزرگ است و به نیابت از استاندار هرمزگان در این مراسم حاضر و این موفقیت را تبریک می‌گویم.

زهرا یعقوب نژاد تصریح کرد: استاندار هرمزگان دستور داده است تا در مراسمی از این قهرمانان به‌طور حتم تجلیل شود و این افتخار را پاس بداریم.

وی خاطرنشان کرد: با حضور خانم رضایی به‌عنوان مشاور ورزشی بانوان همواره دغدغه‌های ورزشی مطرح و با این روند آینده خوش‌بینی برای ورزش بانوان هرمزگان تصور می‌کنم.

یعقوب نژاد ادامه داد: شرایط هرمزگان ویژه و قبول داریم نیاز به حمایت چندجانبه داریم و اینجا هستیم تا هم تبریک گفته و هم وعده مراسم تجلیل این قهرمانان را می‌دهم.

این مقام مسئول در پایان گفت: حجاب ورزشکاران ایرانی در میدان‌ها بین‌المللی و کسب موفقیت نشان داد بانوان ایرانی همواره سبب افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.همچنین سرپرست تیم دراگون بوت بانوان آوش خلیج‌فارس افزود: این استقبال باشکوه مرا خیلی خوشحال کرد و این موفقیت کسب‌شده با تلاش تمامی دست‌اندرکاران بوده است.

سحر رضایی ادامه داد: باید از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان هرمزگان به‌واسطه برنامه‌ریزی‌های مناسب تقدیر کرد.وی تصریح کرد: باید برایمان مهم باشد بانوان جامعه به ورزش اهمیت داده تا در جامعه‌ای سالن بتوانیم کشور را در مسیر توسعه قرار دهیم.مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اضافه کرد: تمامی کشورهای حاضر در مسابقات قبرس از موفقیت بانوان کشورمان حیرت‌زده بودند و تصور نمی‌کردند بتوانیم سکوی اولی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از لحاظ تکنیکی و اخلاقی ورزشکاران بانوان هرمزگان موردتقدیر و شگفتی کشورهای شرکت‌کننده قرار گرفتند.

تیم منتخب دراگون بوت بانوان آوش خلیج‌فارس در مسابقات بین‌المللی قبرس با کسب 4 مدل طلا به مقام قهرمانی دست‌یافت. 

در این رقابت‌ها پاروزنان تیم منتخب آوش خلیج‌فارس در مسافت‌های  ۲۰۰  و  ۵۰۰  متر قایق‌های  ۱۰  و  ۲۰ نفره صاحب  ۴  نشان خوش‌رنگ طلا شدند و در مجموع تیمی نیز بر سکوی قهرمانی ایستادند. 

مسابقات دراگون بوت بین‌المللی قبرس در بخش بانوان با شرکت هشت تیم برگزار شد.

دیدگاه ها (0)
img