نماینده شرق هرمزگان در مجلس:

گوجه فرنگی به سبد حمایتی بیمه کشاورزی افزوده می شود



صبح ساحل ، اقتصادی -  نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سال جاری در شرق هرمزگان کشاورزان متحمل  ضررهای بسیاری شدند که امیدواریم در سال آینده بتوانیم محصول گوجه فرنگی را نیز با حمایت دولت، مانند نخیلات بیمه کنیم و از ضرر و زیان های آینده کشاورزان زحمت کش جلوگیری کنیم.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدردر نشست بررسی مشکلات دهستان کریان اظهارداشت : در سال جاری در این منطقه کشاورزان متوجه ضررهای بسیاری شدند که امیدواریم در سال آینده بتوانیم محصول گوجه فرنگی را نیز با حمایت دولت مانند نخیلات بیمه کنیم و از ضرر و زیان های آینده کشاورزان زحمت کش جلوگیری نماییم.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده که در نوع خود بی سابقه است. نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شهرهایی هستند که با ۳۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند ولی شرق هرمزگان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت نیز یک نماینده دارد که امیدواریم با اضافه شدن یک نماینده دیگر از شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بار مشکلات منطقه کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات مطرح شده در این نشست را بررسی و در اسرع وقت در صدد رفع آنها خواهم بود.شهریاری، گفت: بحرانی ترین مشکل دهستان کریان و حتی شرق هرمزگان راه روستایی است.

رییس شورای اسلامی روستای کریان با اشاره به قدمت چندین ساله راه های مواصلاتی منطقه، افزود: این جاده زمانی ساخته شده که حتی روزانه یک ماشین هم تردد نمی کرد.

وی، تصریح کرد: هر ۴ سال یک بار نزدیک انتخابات که می شود نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی قول بازسازی این جاده را که به بخش های توکهور-هشتبندی، سندرک و شهرستان بشاگرد منتهی می شود را می دهند که بعد از انتخابات دیگر از عملی شدن قول های آنها خبری نیست.

شهریاری در خصوص مشکلات عدیده در حوزه آبفار نیز، گفت: آب و فاضلاب روستایی فقط سر ماه می آید و قبض های آب بها را صادر می کند.

شورای اسلامی کریان با اشاره به مبتلا شدن عموم مردم منطقه به امراض کلیوی و گوارشی بدلیل پایین بودن کیفیت آب شرب، افزود: اگر ضعف مدیریتی آبفار در منطقه را همچنان شاهد باشیم دیگر از پرداخت آب بهای مصرفی معذوریم و مردم روستا خودشان این آب بها را دریافت می کنند و مشکلات بوجود آمده را برطرف می نمایند.   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها