13

مهر

1403


ورزشی

18 اردیبهشت 1397 07:51 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی// عکس صدیق صالحی مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استان به میزبانی بندرعباس با حضور تیم های شرکت کنند رسما آغاز شد.

مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور منصور  اخلاقی پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان، علیرضا باقری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  ، مجید رئیسی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی  اداره کل نوسازی و مدارس  استان با رژه تیم‌های شرکت کننده در سالن سید جمال الدین اسدآبادی بندرعباس آغاز شد. 

در مراسم افتتاحیه این مسابقات معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  هرمزگان گفت : این مسابقات با هدف ایجاد فضای بسیار بانشاط و همدلی بین کارکنان برگزار می شود.

علیرضا باقری افزود : در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از سراسر استان در چهار رشته فوتسال ، والیبال ، دارت و دژبال در دو بخش آقایان و بانوان  با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد : مسابقات فوتسال و والیبال در بخش مردان و مسابقات دارت و دژبال در بخش بانوان تا  پایان هفته جاری ادامه داردو قهرمان آن مشخص خواهند شد.

وی بیان داشت: همواره برای برگزاری این مسابقات استانداری هرمزگان و به ویژه اخلاقی پور مدیر کل امور اجتماعی در کنار اداره کل آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت بوده است و به کمک ایشان مسابقات و المپیاد ورزشی مختلفی برگزار کرده ایم.

 باقری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: برای بانوان همکار هم مسابقاتی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرای خواهد شد.

وی گفت: فعالیت های معاونت تربیت بدنی و سلامت تنها برای دانش آموزان نبوده است و در کنار مسابقات دانش آموزی و مدارس برای همکاران هم برنامه های مختلفی در طول سال برگزار می شود. 

باقری به نقش رسانه ها استان هرمزگان در بسط و گسترش ورزش دانش آموزیی و کارمندان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: رسانه های استان همواره به خوبی مسابقات و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را پوشش می دهند و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم نقش پر رنگی برای انعکاس برنامه های ما دارد و جا دارد از همه رسانه ها تشکر کنم.

باقری در ادامه به برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اشاره کرد و گفت: در سال 96 و 97 به کمک اداره کل نوسازی مدارس  10 سالن ورزشی در سراسر استان  ساخته‌ایم. وی اظهار داشت : با  حمایت هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان در چهارشنبه همین هفته 22 کامیون تجهیزات ورزشی برای مدارس استان هرمزگان خواهیم فرستاد .

باقری  اعزام دانش آموزان استان و آماده سازی آن ها را از دیگر برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: خوشبختانه ورزش دانش آموزی هرمزگان علاوه بر این که در کشور صاحب جایگاه بسیار خوبی است در جهان هم جایگاه دارد و تیم فوتبال دانش آموزان هرمزگان پس از این که  سال قبل در کشور قهرمان شد به مسابقات جهانی  چک اعزام شد.

منصور اخلاقی پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان هم گفت: همان گونه که دانش آموزان به ورزش  و برنامه های ورزشی نیاز دارند کارکنان و معلمان هم نیاز دارندتا  علاوه بر این که خودشان ورزش می کنند برنامه های ورزشی و فرهنگی برای آنها نیز تدارک دیده شود تا این معلمان و کارکنان با یک روحیه بهتر  به کارهای دانش آموزان بپردازند.

وی برگزاری این گونه مسابقات ورزشی را بسیار مفید و با ارزش دانست و گفت: همان گونه که اداره‌کل آموزش و پرورش در این راه گام های زیادی برداشته است خوب است سایر دستگاه های اجرایی دیگر هم این گونه برنامه های ورزشی برای کارکنان خود داشته باشند.

 مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت : نشاط اجتماعی  با ورزش پویاتر خواهد شد به همین خاطر باید برنامه های ورزشی بیشتری برای اقشار مختلف جامعه تدارک دیده شود.

در مراسم افتتاحیه تیم های حاضر در این رقابت ها رژه رفتند و مسابقات را به صورت رسمی آغاز کردند.

دیدگاه ها (0)
img