12

مهر

1403


اجتماعی

31 اردیبهشت 1397 08:23 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - فرماندار ویژه میناب گفت: بازار دام یکی از نقاط قابل توجه در بحث ایجاد اشتغال ورنق اقتصادی میناب محسوب می شود که نیازمند تسریع در ساماندهی آن است.

 ابوذر مهدی نخعی در نشست شورای بهداشت شهرستان که با اشاره به سالم و بهداشتی  بودن آب شرب مصرفی شهروندان گفت: متولیان امر ضمن بررسی مسائل مرتبط به امور آب در صورت وجود مشکلات در این زمینه برای رفع آن اقدام کنند.

نخعی بیان داشت: با توجه به فصل تعطیلی مدارس شورای بهداشت در محدوده مدارس و کوچه های منتهی به آن باید به نحو احسنت نظارت داشته باشندوبا برنامه ریزی لازم رادر جهت رفع و ساماندهی این کوچه ها در شهرستان میناب انجام دهند.

معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب با اشاره به طرح نظارتی در ماه مبارک رمضان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ۲۷ اردیبهشت ماه طرح نظارتی رمضان در شهرستان میناب شروع شده که و خواستار نظارت های دقیق و اصولی در این طرح وباز دیدها هستم.

نخعی گفت: با بازدید ها مکرر در شهرستان میناب از فروش مواد غذایی و شیرینی جات غیر استاندار و غیر بهداشتی جلو گیری  شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش اطلاع رسانی در جهت افزایش سلامت جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: دستگاهای متولی در این امر در جهت اطلاع رسانی  دقیق و به موقع اقدام کنند.

وی عنوان داشت: با شناسایی جامعه هدف در شهرستان میناب نسب به آموزش های بهداشتی و جلوگیری از بیماری های واگیردار برنامه ریزی لازم انجام شود.

نخعی در پایان با اشاره به وضعیت بازار دام میناب تاکید کرد: بازار دام شهرستان میناب یکی از نقاط قابل توجه در بحث رونق اقتصادی و اشتغال پایدار درشهرستان میناب است وباید با تعیین اولویت های این بازار ،طرح ساماندهی آن هرچه سریعتر آماده شود./مهر

دیدگاه ها (0)
img