13

مهر

1403


اجتماعی

02 خرداد 1397 07:57 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل زندان‌های هرمزگان بر نیازسنجی و شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌های بازار کار تأکید کرد و گفت: باید باتوجه به نیاز بازار کار، به مددجویان آموزش‌های شغلی داده شود.

 علی استادی در کارگروه اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان افزود: در بخش‌های کشاورزی و آبزی‌پروری، هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب و شناسایی استعداد‌های مددجویان، زمینه را برای آموزش آنان فراهم کرد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های استان برای اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان استفاده و آنان را برای ورود به بازار کار آماده کرد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با تأکید بر آموزش رشته‌های کوتاه‌مدت در زندان‌ها، تصریح کرد: باید با تعامل مناسب با مراکز فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و صنایع‌دستی، رشته‌هایی را آموزش داد که کاربرد زیادی داشته باشند و مدت‌زمان آموزش هم کوتاه باشد.

استادی خواستار برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای سربازان وظیفه شد و اضافه کرد: سربازان در طول مدت خدمت باید تحت آموزش مهارت‌های شغلی قرار بگیرند تا زمینه‌ای مناسب برای ورود آنان به بازار کار مهیا شود.وی خاطرنشان کرد: امسال سهم زندان‌های هرمزگان برای ایجاد اشتغال ۷۵۷ و آموزش مهارت‌های شغلی یک هزار و ۵۱۴ نفر است.مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهار کرد: با توجه به زیرساختی که در زندان‌های استان فراهم‌شده، دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده دور از دسترس نخواهد بود./ایسنا

 

دیدگاه ها (0)
img