12

مهر

1403


اقتصادی

07 خرداد 1397 07:54 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بانك های استان ضمن شناسایی سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید و اشتغال تسهیلات را به افراد واجد شرایط این بخش پرداخت كنند.

ایرج حیدری در نشست شورای هماهنگی بانك های استان هرمزگان با اشاره به نقش بانك ها در رونق تولید و اشتغال، عنوان كرد: بانك های استان با شناسایی سرمایه گذاران واقعی عرصه تولید و اشتغال، تسهیلات را به افراد واجد شرایط اعطاء و در پرداخت تسهیلات هدف رشد تولید و اشتغال دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت فعال سازی معادن استان از طریق حمایت های سیستم بانكی، افزود: در صورت فعال شدن معادن استان با حمایت سیستم  بانكی و تزریق تسهیلات به این بخش شاهد رشد تولید و اشتغال خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: با فعال سازی معادن استان برای تامین خوراك صنایع فولادسازی هرمزگان دیگر نیاز به واردات مواد اولیه از سایر نقاط كشور و استان های همجوار نیست و در صورت فعال سازی معادن غنی استان شاهد افزایش چشمگیر اشتغال و كاهش تردد ماشین‌های سنگین حامل مواد اولیه صنایع فولادسازی  و در پی آن كاهش تصادفات جاده ای در محور های ارتباطی استان خواهیم بود.

وی گفت: باید نگاه ها از  نفت به سمت معادن سوق پیدا كند و این مواد معدنی غنی است كه در شرایط فعلی می تواند به رشد اقتصاد كشور كمك كند و در این راه باید سرمایه گذاران واقعی را شناسایی و تسهیلات فعال سازی معادن به این افراداعطاء شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان كرد: همه ما موظف به ارائه خدمات مطلوب به مردم هستیم و در این راه باید با حركت جهادی به كارها سرعت بخشیم و این سرعت بخشیدن به كارها به معنای دور زدن قانون نیست و فقط انجام امور به صورت سریع و صحیح مدنظر است.

حیدری با تاكید بر ضرورت اطلاع رسانی توسط بانك های استان، افزود: بانك های استان هر تصمیمی كه در حوزه استانی و ملی برای اعطاء تسهیلات و سایر خدمات می گیرند به شعب شهرستانی خود نیز اطلاع رسانی و ابلاغ كنند تا در شهرستان ها شاهد وقفه در ارائه خدمات به مردم نباشیم.وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت به دستور رئیس جمهوری، تصریح كرد: بانك های استان نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی نسبت به راه اندازی میزخدمت  از  ابتدای تیرماه اقدام كنند.

دیدگاه ها (0)
img