با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس

بازیکنان و کادر فنی تیم نوبند گستر میناب مورد تجلیل قرار گرفتند



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی:تیم نوبندگستر نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشوردر حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس و جمعی مسؤولان محلی تجلیل شد.

با حضور سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق استان هرمزگان درمجلس، حجت‌الاسلام معتمدی‌فر امام جمعه شهرمیناب، ابوذرمهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان و جعفر متقی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب از بازیکنان، مربیان و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه نوبندگستر تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در تالارصدف میناب تجلیل شد.

مصطفی ذوالقدر گفت: خوشحالیم که جوانان مستعد وافتخارآفرین مینابی با درخشش در مسابقات ورزشی همیشه خود و ورزش شهرستان میناب را به کشور ثابت نموده‌اند و نوجوانان نوبندگستر با صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با حضور تیم‌های متمول کشور باعث افتخار ورزش استان هرمزگان شده‌اند.

وی با اشاره به سفارش پیامبر اکرم محمدمصطفی (ص )به ورزش‌های شنا، تیراندازی و سوارکاری گفت: امروزه ورزش ایران در جهان شناخته شده است و جوانان مستعد مینابی سهم بسزایی را در کشور و جهان به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه ابوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:و رزشکاران مینابی و جامعه ورزشی نباید این افتخارآفرینی‌ها را کم بدانند.

  وی افزود: جوان مینابی نباید خود را دست کم بگیرد، اراده قوی جوانان روستای نوبند شهرستان میناب در قالب تیم فوتبال نوجوانان نوبندگستر باعث افتخار و غرور همه ما شد و نوجوانان و جوانان مینابی ثابت کردند که می‌توانندکارهای بزرگی انجام دهند.

فرماندار میناب گفت: امیدواریم در ورزش نیز شهرستان میناب در تمامی عرصه‌های بزرگ مانند تجارت، علم، صنعت پیشرفت نموده و این افتخارآفرینی‌ها را در دفتر تاریخ ورزش استان و کشور به ثبت برسانند.

درادامه دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان بیان نمود:کاربزرگ نوجوانان نوبندگستر در فوتبال هرمزگان باعث شده کار ما مسؤولان بسیار سنگین شود.

 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان عنوان نمود: حمایت وزیر ورزش وجوانان و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب درمجلس شورای اسلامی باعث شده تا قطار ورزش شهرستان روی ریل خود قرار گیرد، با حمایت عزیزان و تخصیص اعتبارات لازم و جذب این اعتبارات برای شروع بکار ورزشگاه ده هزار نفره میناب و جذب اعتبار برای بیست و دو پروژه ورزشی در سطح استان و در شهرستان‌های سیریک، رودان، میناب، بشاگرد و جاسک ما شاهد رونق ورزش در شهرستان میناب و استان هرمزگان خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها