13

مهر

1403


سیاسی

10 خرداد 1397 08:35 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ایران کشور ثروتمندی است که مهم‌ترین سرمایه آن نیروی انسانی است، ادامه داد: به اتفاقات فضای مجازی و سیاه نمایی آن از وضعیت کشور نباید توجه کرد زیرا ملت ما توانمند هستند و باید امید به کشور تزریق کنیم.

به گزارش ایسنا،، بهروز اکرمی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، با بیان اینکه سلام استاندار هرمزگان را در این جلسه ابلاغ می‌کنم، افزود: شنیده بودم کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد، امروز تعبیر شد و برگزاری مراسم تکریم و معارفه یک مدیر با این جمعیت شلوغ آن‌هم در هرمزگان به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشور در چنین سالن و مکان کوچکی چندان مناسب نیست.

وی با بیان اینکه هرمزگان یک استان استراتژیک در کشور است و این موضوع نه در حرف بلکه در عمل و مستند است، تصریح کرد: هرمزگان 900 کیلومتر مرز با سه کشور دارد و این ویژگی در بین استان‌های کشور خاص و ممتاز است.

اکرمی با اشاره به اینکه در شرایطی که امروز به سر می‌بریم محصول دو دیدگاه است، اضافه کرد: نخست اینکه پس از انقلاب 57 در کشورمان، مردم تصمیم گرفتند بر روی پای خود ایستاده و استقلال پیداکرده و کسی از خارج از مرزها برای کشورمان تصمیم نگیرد و دوم اینکه یکسری معیارها و ارزش‌ها برای مردم کشورمان وجود دارد که با کشور آمریکا منافات دارد و تا زمانی که به دنبال استقلال کشورمان باشیم و آمریکایی‌ها به خوی استکباری خود ادامه دهند، همواره با مزاحمت آمریکایی‌ها مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه راه بیرون رفت از وضعیت فعلی نیاز به انجام کار ویژه است، اظهار کرد: باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم و داشته‌های خود را بر روی میز گذاشته و آن‌ها را تقویت کنیم.

اکرمی با اشاره به اینکه ایران کشور ثروتمندی است که مهم‌ترین سرمایه آن نیروی انسانی است، ادامه داد: به اتفاقات فضای مجازی و سیاه نمایی آن از وضعیت کشور نباید توجه کرد زیرا ملت ما توانمند هستند و باید امید به کشور تزریق کنیم.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه وزارت اقتصاد و دارایی باید بازنگری کلی در ظرفیت‌هایی که در استان هرمزگان وجود دارد، انجام دهد، افزود: امانی زاده از مدیران توانمند هرمزگانی است و هرمزگان امروز به خود می‌بالد که توانسته نیرو پرورش دهد و امروز بر مسند مدیرکلی بنشاند.

وی در پایان گفت: توقعات از امانی زاده بالاست و انتظار هرمزگانی‌ها از وی بیش از هر مدیر دیگری است زیرا وی خود هرمزگانی و رنج‌کشیده این آب‌وخاک است.

دیدگاه ها (0)
img