13

مهر

1403


حوادث

12 خرداد 1397 08:10 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -   اعظم رام باند سارقان سیم، کابل و قطعات خودرو در شهرستان بندرعباس  شناسایی و دستگیر  شدند. 

مدتی قبل پلیس،  طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم عمومی در بندرعباس را اجرا کرد که در این طرح یک روزه،   20 سارق و اراذل و اوباش  که همگی جوان  با میانگین سنی 24 تا 36 ساله  هستند به دام قانون افتادند.  

در بازرسی از مخفیگاه   این افراد،   اموال مسروقه ای شامل سیم و کابل برق، لوازم و قطعات خودرو و سه دستگاه خودرو کشف شد. 

ظهر آخر روز  هفته گذشته ، خبرنگاران و عکاسان  برای پوشش خبری  این طرح،  به کلانتری 17 بندرعباس دعوت شدند که  در  محوطه کلانتری ، وسایل  کشف شده سرقتی شامل  انواع سیم های برق،ابزار آلات  به کار رفته در سرقت ، کولر گازی ، چند دستگاه دوچرخه  ،انواع وسایل سرقتی خودروها شامل  تایر،باطری و همچنین سلاح های سرد و گرم ... در معرض دید آنها  قرار گرفته بود. لحظه ای بعد  دستگیرشدگان  با دستبند به دست وارد محوطه شدند و بلافاصله  فرمانده انتظامی بندرعباس  نیز در محل حاضر  واز جزییات  این طرح سخن گفت.

سرهنگ اسماعیل مشایخ عنوان کرد:  هفته گذشته ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را به صورت ضربتی طی 24 ساعت با قاطعیت تمام در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی این  را اضافه کرد که در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ،مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز شهر بندرعباس شناسائی شد.فرمانده انتظامی بندرعباس،   افراد دستگیر شده در این طرح را شامل 9 سارق سیم و کابل برق و مالخر اموال مسروقه، پنج سارق داخل خودرو، یک سارق خودرو، یک زورگیر و چهار سارق بعنف خواند .

سرهنگ مشایخ ارزش اموال مسروقه را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و  به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تاکید نمود. 

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: اعضا باند سارقان دارای سابقه سرقت های متعدد در سطح شهرستان در زندان با تشکیل یک باند پس از آزادی اقدام به سرقت می کردند که تاکنون به 80 فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img