13

مهر

1403


سیاسی

19 خرداد 1397 09:58 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - 15 خرداد منزل شهید خلیل تختی نژاد حال و هوای دیگری داشت، این خانه در بندرعباس راوی ناگفته‌های بسیاری از این جوان ۲۵ساله است كه همواره ارزش‌ها را برماندن‌ها ترجیح داد.

به گزارش ایسنا،  از پر کشیدنت هنوز چند روز نمی‌گذرد اما پدر می‌گوید: امروز مهمان فرشته‌ها هستی و من از همین حالا دل‌تنگت شده‌ام؛ اما قرارمان این است که صبورانه رفتنت را بپذیرم و راهت را ادامه دهم.

شهادت قصه تلخ و شیرینی است که مردان دلاور سرزمین من، ایران، باجان و دل به استقبالش می‌روند، تلخ است چون به دست ظالمان و دست‌های آلوده آن‌ها به شهادت می‌رسند و شیرین است چون شجاعانه برای دفاع از حرم و حرمت اهل‌بیت (ع) جنگیدند و شهادت نصیبشان شد.

سال‌ها پس از دفاع مقدس، تاریخ تکرار شد و مردان ایران بازهم دفاع مقدس دیگری رقم زدند، دفاع از حرم حضرت زینب (س) و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) که برای هر کس افتخاری بزرگ است. مدافعان حرم مردانگی را ثابت و حق مطلب را ادا کردند.

«شهید خلیل تختی نژاد» یکی از مدافعان حرم بود که 19 رمضان به شهادت رسید و به‌زودی در زادگاهش تشییع و مردم هرمزگان با این دلاور مرد ولایت مدار وداع خواهند کرد.دوستان و هم‌محله‌ای‌های شهید هنوز قصه رفتن دوستشان را باور نکرده‌اند، هنوز نمی‌دانند علت غم سنگینی که بر چشم‌های اشک‌بار مهمانان نشسته است برای چیست.از زمان منتشر شدن خبر شهادت خلیل تختی نژاد منزل شخصی ایشان پذیرای مهمانان غریبه و آشناست، هر کس خبر شهادتش را می‌شنود برای تسلیت به منزل این شهید رفته و دقایقی را مهمان خانواده شهید تختی نژاد می‌شوند.

باید امروز به خود ببالیم که هرمزگان دومین شهید مدافع حرم را تقدیم ایرانی اسلامی کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در حاشیه حضور در منزل شهید تختی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شهید بودن افتخار بزرگی است و هرکسی لیاقت شهید شدن را ندارد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه فخر بزرگی امروز نصیب خانواده شهید تختی نژاد شده است، اضافه کرد: شهید تختی نژاد افتخار بزرگی نه‌تنها برای مردم هرمزگان بلکه برای سراسر کشور است و باید امروز به خود ببالیم که هرمزگان دومین شهید مدافع حرم را تقدیم ایرانی اسلامی کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اسلام را نجات داد و شهیدان ادامه‌دهنده این راه هستند، خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه و سند حیات و زندگی ملت هستند؛ ملتی که برای اهداف والایش حاضر نیست جان بدهد، ملت مرده‌ای است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه حب دنیا و ترس از مرگ مهم‌ترین آفت امروز جوامع اسلامی است، اظهار کرد: مردم مومن، غیرتمند و سلحشور هرمزگان بار دیگر جوانی پاک و پارسا را در جبهه‌های دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) تقدیم راه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و نظام اسلامی و ملت سرافراز ایران کرد.

دیدگاه ها (0)
img