12

مهر

1403


حوادث

02 تیر 1397 08:07 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -  فرمانده دریابانی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ وارد کننده کالای قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان،سرهنگ "علی اصغر خرم روی" اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی"، دریابانان استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به كار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان كردند.وی از کشف بزرگترین محموله قاچاق و انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا در استان خبر داد و افزود: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و فعالیت‌های بی وقفه، باند وارد کننده کالای قاچاق را که به صورت غیرقانونی اقدام به انتقال کالا توسط یک فروند شناور به مرزهای استان می کرد را، شناسایی و تحت کنترل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد: دریابانان پس از شناسایی این باند، در اقدامی سریع و عملیاتی توانستند قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام و شناور را متوقف کنند.

سرهنگ خرم‌روی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از شناور، یک هزار و 950 کیلو انواع مواد دخانی، 18 هزار کیلو لیموخشک، 737 دستگاه کولر، 41 دستگاه یخچال، 50 دستگاه تلویزیون، 22 هزار و 920 کیلو برنج، 520 جفت کفش، 8 هزار و 546 لیتر روغن خوراکی، 14هزار لیتر روغن خودرو، 197هزار و 808 پاکت انواع نوشیدنی، 33 دستگاه ماشین ظرفشویی، 450 تکه ظروف آشپزخانه و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر كشف کردند.

وی در خاتمه با اشاره به انهدام باند قاچاقچیان و دستگیری 6 قاچاقچی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناس، ارزش ریالی محموله کشف شده، 180 میلیارد ریال برآورد شده است.

 کشف 201 کیلوگرم مواد مخدر در مرز دریایی جاسک

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان جاسک 201 کیلو و 465 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در مرز دریایی این شهرستان کشف کردند.سرهنگ خرم روی ر افزود: مرزبانان شهرستان جاسک در عملیات چند شب گذشته حین گشت زنی و کنترل مزرهای دریایی به یک فروند شناور تندرو برخورد و دستور ایست به سرنشینان دادند.وی بیان داشت: آمادگی عملیاتی و آشنایی مرزبانان جاسک با تاکتیک های نبرد دریایی موجب شد، سوداگران مرگ با تخلیه بسته های مشکوک به داخل دریا و سبک شدن شناور از محل متواری شوند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: در بررسی مرزبانان جاسک از محل تعقیب و گریز، مواد مخدر یاد شده از نوع تریاک کشف شد.

دیدگاه ها (0)
img