12

مهر

1403


اقتصادی

16 تیر 1397 08:10 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - مدیرمخابرات  منطقه هرمزگان گفت : در تمامی فازهای توسعه شبکه تلفن همراه در استان ازتجهیزات ۳G,4G استفاده خواهد شد .

امیر یگانه درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: راه‌اندازی ۳Gدر سایت‌های فاریاب زیارتعلی،مسکن مهر رودان،اهون شهرستان بشاگرد،کمشک،هنگوئیه ،زنگارد شهرستان بستک و بوستانو انجام شده است و این سایتها که قبلاًدارای سیستم زیمنس بوده‌انددر حال حاضر مجهز به سیستم هوآوی شده، و سایت‌های هامون، دولاب قشم،بازار بندرلنگه، بوستانوو باغستان بندرعباس نیز ازپوشش۴Gبرخوردار گردیده‌اند.

وی اظهارداشت:مشترکین همراه اول که گوشیهای آنها قابلیت استفاده از سیستم ۴G را دارند با تبدیل سیم کارت خود به USIM می توانند از این سرویس استفاده کنند.

یگانه با بیان اینکه در تمامی فازهای توسعه شبکه تلفن همراه در استان از این به بعد ازتجهیزات ۳G,4G استفاده خواهد شد، تصریح کرد: پوشش اینترنت در مناطق روستایی در اولویت و از اهداف برنامه های جاری مخابرات منطقه می باشد وارتقای پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت از مطالبات به حق مردم است تا بتوانند با دنیای اطلاعات و فضای مجازی به راحتی ارتباط داشته باشند و یقیناً تلاش مجموعه مدیران وکارکنان مخابرات هرمزگان در جهت بهبودکیفیت خدمات وکسب رضایت مشترکین خواهد بود.

مدیر مخابرات  منطقه هرمزگان با اشاره به اینکه تا کنون۱۶۸۶ سایت ۳G,4G دراستان نصب و راه اندازی شده است یادآور شد: تا پایان ماه جاری کار راه اندازی ۲۰ سایت BTSاز نسل ۳G,4G نیز در استان به پایان می رسد.یگانه  تعداد مشترکین همراه اول در استان را یک میلیون و چهارصد و سی و شش هزار و سیصد و سی نفر اعلام کرد .

دیدگاه ها (0)
img