30

مهر

1403


حوادث

17 تیر 1397 08:41 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -  اعظم رام  مرد جوان  که ساعتهای طولانی در حال رانندگی بود به علت خستگی ، کنترل اتوبوس از دستش خارج شد و موجب واژگونی خودرو در مسیر 25 کیلومتری محور میناب-بندرعباس گردید.در این بین هر 9نفر مسافر  مصدوم و روانه مراکز درمانی شدند و خوشبختانه هیچ یک از  مسافران کشته نشدند.

بعدازظهر پنجشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری  اصفهان _ بندرعباس   با 19 مسافر راهی جاده شد و در طی مسیر ، 10 مسافر در مقصد خود پیاده شدند و اتوبوس با مابقی مسافران به سمت مقصد بعدی حرکت کرد. دم دمای صبح بود که راننده 31 ساله احساس خستگی و خواب آلودگی داشت ولی  اعتنایی نکرد 

 تا آنکه در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح  پلک های مرد روی هم قرار گرفت ...

صبح جمعه گذشته 15 تیرماه، تیم های امدادی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مطلع شدند و به سرعت سر صحنه حاضر شدند ، در این حادثه 9 نفر مجر وح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه هرمزگان با تایید این خبر گفت:یک دستگاه اتوبوس که از اصفهان به سمت میناب در حرکت بود، در نزدیکی پشته گوربند واژگون شد.سرهنگ علی اسفندانی خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه ذکر کرد.

بستری 3 مصدوم در مراکز درمانی 

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در خصوص این حادثه گفت: مصدومان این  اتوبوس که در 25 کیلومتری محور میناب-بندرعباس واژگون شده بود.

بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس‌های جاده‌ایی چاه شیرین، دوراهی تیاب و هلال احمر به بیمارستان میناب منتقل شدند، تصریح کرد: طی این حادثه 9 نفر از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

دکتر فاطمه نوروزیان، اضافه کرد: از این تعداد 7 تن به بیمارستان میناب منتقل که  6 نفر آنها بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر  از مسافران در بندرعباس بستری شده و مراقبت های لازم را دریافت می‌کند، تصریح کرد: یک مصدوم به دلیل آسیب جدی در ناحیه پا و پارگی عروق به وسیله ی بالگرد اورژانس، به شهرستان لار و از آنجا نیز به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.

وی در پایان ضمن تأکید اینکه تمامی مصدومین وضعیت پایداری دارند، خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

دیدگاه ها (0)
img