13

مهر

1403


حوادث

20 تیر 1397 08:05 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -  اعظم رام :جریمه  25 میلیارد ریالی تعزیرات هرمزگان  برای 7 قاچاقچی سیگار صادر شد .

اواخر سال گذشته بود که ماموران مرزبانی استان از  قاچاق سیگار توسط2 فروند لنج صیادی  با خبر شدند که بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی،  این لنج ها  را در 4 مایلی شمال شرقی جزیره سیری یافتند . ماموران لنج را متوقف ، سه گونی حامل سیگار را کشف و 7 نفر را دستگیر کردند. به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان، پرونده این موضوع  در شعبه 5 تعزیرات استان  تشکیل شد و این شعبه اقدام به صدور رای نمود.

سید مرتضی مدنی فدکی  از محکومیت25میلیارد ریالی عاملان قاچاق سیگار خبر داد و افزود: با احراز تخلف، 7متهم پرونده به پرداخت25 میلیارد ریال  جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط محموله و همچنین دو فروند لنج به نفع دولت صادر کرد.

پلمپ واحدهای تولیدی شن و ماسه و فوم

مدتی قبل دو واحد تولیدی شن و ماسه و یک واحد تولیدی فوم در محدوده بندرعباس به علت نداشتن نشان استاندارد در هرمزگان پلمپ شد.

مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با تایید این خبر گفت: شاکی دو واحد تولیدی شن و ماسه و یک واحد تولیدی فوم اداره کل استاندارد استان بود که به علت نداشتن نشان استاندارد در حضور نمایندگان اداره استاندارد تعطیل و پلمپ گردید تا نسبت به اخذ نشان استاندارد اقدام نمایند.

مدنی فدکی  در بخش دیگری از سخنانش به پلمپ سه واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان بندرعباس اشاره کرد و  افزود: در سیزدهم تیرماه سال جاری  سه واحد تولیدی شن و ماسه در مرکز استان به علت نداشتن نشان استاندارد توسط مسئول گشت های مشترک با حضور مامور ابلاغ و اجرای اداره کل و نماینده اداره استاندارد پلمپ شد تا نسبت به اخذ نشان استاندارد اقدام نمایند. 

این مقام مسوول از محکومیت نصب پارچه برای  چند واحد متخلف میوه فروشی در بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: در ادامه برنامه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به محرز بودن تخلف واحد صنفی با صدور حکم تخلف،واحد صنفی میوه فروشی به نصب پارچه محکوم که حکم صادره اجرایی گردید».

دیدگاه ها (0)
img