12

مهر

1403


ورزشی

21 تیر 1397 07:46 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی  :عکس // محمد کرمی هفته دهم ليگ برتر  فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز پنج شنبه ٢١ تيرماه برگزار خواهد شد. 

شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در این هفته میزبان خواهد بود و در زمین ساحلی غدیر به دیدار پارس جنوبی بوشهر خواهد رفت. 

شهرداری بندرعباس از ۹ بازی قبل خود ۲۰ امتیاز کسب کرده است ودر مکان چهارم جدول رده بندی ایستاده است اما تیم پارس جنوبی بوشهر  با کسب ۲۴ امتیاز صدرنشین است .

شهرداری برای این که بتواند دوباره مدعی قهرمانی این فصل از لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور باشد باید این بازی را با پیروزی به پایان ببرد. 

داور این بازی نوروز آرخی از گلستان است. داور دوم مجيدكابلی از مازندران ، داور سوم هاشم اميری از فارس، وقت نگهدار عليرضا مقوم از يزد می باشد‌. ناظر داوری  این دیدار رضا ابراهيمی از البرز می باشد. 

در سایر دیدارهای این هفته شاهين خزر رودسر  تیم هشتم جدول رده بندی با تیم دهم جدول رده بندی  شهرداری چابهار دیدار خواهد کرد.

حميد متين مقدم، جهانگشت محمديان،سيامک سمولر و احمدكوهستانی داوران این بازی هستند و کار نطارت داوران  را شاهرخ ميردارنجفی برعهده خواهد داشت. 

پيام كوير اردكان که از ۹ بازی قبل خود تنها یک امتیاز کسب کرده است مقابل تیم جهان نژاديان آبادان تیم پنجم جدول رده بندی بازی می کند.

امين تيموری، محسن تقی پور، سيدهادی حسينی و شهرام ايزدی داوران و ناظر داوری این بازی هم حسين ربيحاوی است.

شهرداری  سمنان در خانه به مصاف ايفا اردكان یزد می‌رود. اختلاف امتیاز دو تیم در جدول رده بندی ۱۰ امتیاز می باشد. 

شهرداری ساری ۱۲ و ایفا اردکان که هفته گذشته  شهرداری بندرعباس را با شکست سنگین روانه بندرعباس کرد ۲۱ امتیاز دارد. مهران خليلی ، حسام عرب، اميدخزايی و شهرياراسماعيل پناه کار قضاوت این بازی را برعهده دارند و ناظر داوری هم صالح خطيرنامنی است.

مقاومت گلساپوش يزد با شهرداری ساری بازی خواهد کرد. گلساپوش یزد تیم دوم و شهرداری ساری تیم یازدهم جدول رده بندی است و این بازی نمی توانند یزدی ها را اذیت کند.

 ناصردل افكار، ابوالفضل داوطلب، محمدعلی‌نژاد و رضا مسعود قضاوت این بازی را برعهده دارند . ناظر داوری این دیدار هم محمدعلی اسحاقيان است. 

ملوان بندرگز میزبان تیم شهدا چليچه است. حساسیت این بازی به این خاطر زیاد است که  ملوان بندرگز ۱۰ امتیازی و تیم شهداچلیجه ۹ امتیاز دارد و برتری هرکدام از دوتیم می توانند جایشان را در جدول رده بندی  عوض کند.

بهمن آزادگان ،  اميدصداقت،  حسين ركنی و محمدرضا قلی  پور داوران این دیدار هستند و کار نطارت داوران در این بازی بر عهده علی جاودان صالح  است. 

 

دیدگاه ها (0)
img