12

مهر

1403


ورزشی

24 تیر 1397 07:57 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با پیروزی صدرنشین برابر شهرداری بندرعباس همراه بود.

در یکی از حساس ترین دیدار های این هفته تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه ساحلی غدیر با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم پارس جنوبی بوشهر تن به شکست داد.

برای شهرداری در این بازی احسان درا و فاروق درا و برای تیم پارس جنوبی محمد منصورزاده، آرش کرمی و علی میرشکاری گلزنی کردند.

تیم شهرداری بندرعباس از بازی که انجام داده است  ۷ برد مقابل تیم‌های شهرداری سمنان، ملوان بندر گز، مقاومت گلساپوش یزد، پیام کویر اردکان، شاهین خزر رودسر، جهان‌نژادیان آبادان و شهدای چلیچه شهرکرد و ۳ باخت مقابل شهریار ساری ،  ایفا اردکان و پارس جنوبی بوشهر  در کارنامه دارد.

در سایر دیدارهای هفته تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان  در یک بازی خانگی، میزبان ایفا اردکان بود اما درنهایت بر اساس آنچه کادر فنی و بازیکنان این تیم مدعی هستند، در سایه اشتباهات داوری بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در حالی که به دنبال کسب امتیاز از این دیدار خانگی بود، بازی را با قدرت آغاز کرد اما درنهایت نتوانست حریف اردکانی را از پیش رو بردارد.

این بازی  با نتیجه چهار بر سه به نفع میهمان خاتمه یافت و شکست دیگری در کارنامه شهرداری سمنان در رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رسید. 

گل‌های شهرداری سمنان را حمید زنگنه،علی حامدی و مرتضی کاظمیان و گل‌های ایفا اردکان را سعید پیرامون، علی پایدار، هادی فرهمند و محمد بهجتی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر د ۳ بر ۲ مقابل تیم شهرداری چابهار به پیروزی رسید.این مسابقه در زمین ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

برای تیم شاهین خزر رودسر سینا رحمتی 2 گل و رضا عباسی به ثمر رساندند.تیم شاهین خزر رودسر به علت نداشتن شرایط میزبانی در منطقه آزاد انزلی میزبان حریفان است.

تیم مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه پنج بر چهار تیم شهریار ساری را در شهر یزد شکست داد.

این مسابقه در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی سلمان محله محمود آباد یزد برگزار شد . 

بازیکنان تیم میزبان که برای صعود به صدر جدول به برد این بازی خانگی نیاز مبرم داشتند از همان ابتدای دیدار با ارایه بازی فنی حمله های زیادی را روی دروازه تیم میهمان خلق کردند و در نتیجه مزد برتری خود را با کسب پیروزی دریافت کردند.

تیم  ملوان بندرگز موفق شد تیم شهدای «چلیچه» را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا چهارمین پیروزی این تیم در این فصل به ثبت برسد.

تیم پیام کویر اردکان  با نتیجه 6 بر چهار از تیم شهید جهان نژادیان آبادان شکست خورد.

این مسابقه در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد . بازیکنان پیام کویر از همان ابتدای این دیدار خانگی برای کسب اولین برد خود در لیگ امسال، حمله های زیادی را روی دروازه تیم میهمان خلق کردند ولی تسلیم بازی خوب حریف شدند و نتیجه را واگذار کردند.

اکنون تیم پیام کویر اردکان با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور قرار دارد. 

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد برگزار می شود.    

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:

به دنبال قهرمانی در لیگ برتر نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: در صورت تداوم حمایت‌های شهرداری بندرعباس به‌طور حتم امیدوارم در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

حمیدرضایی پور  افزود: بازی خوب و جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم و از عملکرد تک‌تک بازیکنانم رضایت دارم.وی با بیان این که در واقع نباید گفت امروز با نماینده بوشهر بازی کردیم بلکه به مصاف تیم ملی کشورمان رفتیم، اضافه کرد: اگر بدشانس نبودیم و موقعیت‌هایمان به‌جای دیرک دروازه به تور چسبیده بود اکنون پیروز میدان شهرداری بندرعباس بود.

رضایی پور با اشاره به اینکه اختلافمان با صدر جدول به هفت امتیاز رسید، تصریح کرد: از ابتدای فصل هدف‌گذاری تیم شهرداری بندرعباس قهرمانی در لیگ برتر نبود بلکه به دنبال بقا بودیم که خوشبختانه با حمایت‌های شهرداری بندرعباس توانستیم تا اینجا نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در صورت تداوم حمایت‌های شهرداری بندرعباس به‌طور حتم امیدوارم در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با بیان این که ظرف هفته‌های گذشته به دلیل حضور بازیکنان کلیدی‌مان در اردوهای تیم ملی از تمامی توان آن‌ها بهره نبردیم، اظهار کرد: بازیکنان بدون ریکاوری مناسب در اردوی تیم ملی حاضرشده و با فشار فراوان روبه‌رو هستند و دیگر نمی‌توانند تمامی توان خود را در مسابقات لیگ برتر عرضه دهند.

رضایی پور در پایان با انتقاد از عملکرد داوران در این دیدار گفت: داوری در این بازی ضعیف بود و در صحنه‌ای که می‌توانست بازیکن حریف را به دلیل خطای شدید از زمین مسابقه اخراج کند با چشم‌پوشی از آن ضربه مهلکی به تیم شهرداری زد درحالی‌که در هفته‌های گذشته چنین صحنه‌ای با اخراج بازیکن شهرداری بندرعباس همراه شده بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر:

نفس‌گیر‌ترین بازی فصل خود را انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: اختلاف ایجادشده با رقیبانمان را باید افزایش دهیم تا قهرمانی خود را در آخر فصل تثبیت کنیم.

علی نادری  افزود: بازی جذاب و نفس‌گیری در مقابل شهرداری بندرعباس انجام دادیم.

وی با بیان این که سنگین‌ترین بازی فصل خود را در بندرعباس انجام دادیم، اضافه کرد : علاوه بر کیفیت مناسب تیم شهرداری بندرعباس، گرمای شدید بندرعباس بازیکنانم را تحت‌فشار قرار داده بود و سبب شده بود تا نتوانیم کیفیت اصلی خود را نمایش دهیم.نادری با اشاره به این که باوجوداین عوامل سعی در مدیریت مسابقه و حفظ نتیجه داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه در این مهم موفق بودیم و باتجربه بالای بازیکنانمان توانستیم سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست بیاوریم و اختلاف خود را با شهرداری بندرعباس به هفت برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر ادامه داد: اختلاف ایجادشده با رقیبانمان را باید افزایش دهیم تا قهرمانی خود را در آخر فصل تثبیت کنیم.

وی در پایان در خصوص قضاوت داوران در این دیدار گفت: بهترین داوران فوتبال ساحلی کشورمان در این دیدار حاضر بودند و شاهد قضاوت مناسبی از آن‌ها بودیم.

 آمار بازی های  هفته دهم 

بازی انجام شده: ۶ بازی

تعداد پیروزی مستقیم: ۴ پیروزی

تعداد پیروزی وقت اضافه: ۱ پیروزی

تعداد پیروزی ضربات پنالتی: ۱ پیروزی

پیروزی میزبانان: ۳ پیروزی 

پیروزی مهمانان: ۳ پیروزی

گل های رد و بدل شده: ۳۷ گل

گل های میزبانان: ۲۰ گل

گل های مهمانان: ۱۷ گل

میانگین گل زده در هر دیدار: ۶/۱ گل

پرگل ترین بازی: ۹ گل

مقاومت گلساپوش یزد ۵ - ۴ شهریار ساری

کم گل ترین بازی: ۳ گل

ملوان بندرگز ۳ -  شهدای چلیچه صفر

کلین شیت:

علی درویش متولی (ملوان بندرگز)

 ترین های هفته دهم لیگ برتر

بهترین خط حمله:

مقاومت گلساپوش یزد با ۵ گل زده

بهترین خط دفاع:

ملوان بندرگز بدون گل خورده

ضعیف ترین خط حمله: 

شهدای چلیچه بدون گل زده

ضعیف ترین خط دفاع:

شهریار ساری با ۵ گل خورده

دیدگاه ها (0)
img