12

مهر

1403


ورزشی

25 تیر 1397 08:21 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب : مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتسال هرمزگان برگزار شد.

 قرعه کشی  مسابقات  لیگ برتر فوتسال هرمزگان با حضور سرپرستان تیم های آرش حاجی آباد ، کشاورز احمدی ، مقاومت میناب ، علم وادب رودان ، نریمان بندرعباس  ، بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس ، پاس بندرلنگه ، شاهین مهرمز  ، منتخب سیریک و سرخ آبی پوشان دوهزار بندرعباس  در  محل هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد.

در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال هرمزگان رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت : بدون شک با داشتن لیگ پویا و منسجم می‌توان شاهد موفقیت های بیش از پیش تیم آذر خش در لیگ برتر کشور بود و سال گذشته این مسابقات به نحو احسن برگزار شد و امیدواریم امسال با همکاری مدیران وسرپرستان باشگاه ها این مسابقات بهتر و با کیفیت بیشتر برگزار شود.

دبیر هیات فوتبال استان در ادامه افزود : موفقیت درفوتسال  مرهون زحمات باشگاه ها ومربیان درسراسر استان  است و همان گونه که فوتسال آقایان ما در سطح کشور موفق است باید فوتسال بانوان ما دوباره مثل گذشته به موفقیت های خود دست پیدا کند و در حال حاضر  یکی از بازیکنان موثر  تیم ملی فوتسا ل بانوان فهیمه زارعی از استان هرمزگان است  و  این بازیکن ارزشمند بشاگردی نشان داده است که توانمندی فوتسال بانوان هرمزگان بسیار بالاست. 

وی بیان کرد : مهمترین سهامداران  قهرمانی فوتسال بانوان  کشور در آسیا باشگاه ها هستند که با حرفه ای گری ، تلاش مضاعف شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کرده اند و در نهایت شاهد موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان ایران در میادین بین المللی   هستیم  .

رنجبریان اظهار کرد : فوتسال آقایان نیز درجهان مقام سوم را دارد و در استان هرمزگان این رشته یکی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی است به طوری که وقتی تیم آذرخش بندرعباس درسالن فجر مسابقه دارد جای سوزن انداختن نیست.

وی بیان کرد :  مدیران باشگاه ها در استان سعی‌شان براین باشد که به این رشته پرطرفدار اهمیت زیادی قائل شوند چرا که  فوتسال استان در تمام پایه ها  می تواند موفق عمل کند وهرسال شاهد آن هستیم که تیم های پایه ما در سطح کشور نتایج مطلوبی کسب می‌نمایند.

 وی گفت : یکی از فعالیت هایی که  مدیران و سرپرستان تیم ها قبل از شروع مسابقات باید به آن بپردازند ارائه مدارک می باشد زیرا بعضی از باشگاه ها یک روز مانده به مسابقات در فکر جمع کردن مدارک بازیکنان  خود هستند  و این کار با عث  می شود که نظم شروع مسابقات به هم بخورد و دردسرهای برای هیات و سایر باشگاه های که به موقع مدارک تحویل داده اند درست شود.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های فوتسال و  انضباطی و مسابقات در رابطه با چگونه برگزار شدن این رقابت ها مطالبی بیان نمودند.

مسابقات لیگ برتر  فوتسال از نیمه دوم شهریور ماه آغاز و تا بهمن ماه  سال جاری هم به پایان برسد. سال گذشته در رقابت های فوتسال باشگاه های هرمزگان تیم سرخ آبی‌پوشان دوهزار  بندرعباس عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

  فوتسال امیدهای کشور 

جلسه هماهنگی مسابقات زیر گروه فوتسال امید های کشور  در بندرعباس انجام شد.

 جلسه هماهنگی مسابقات زیر گروه فوتسال امیدهای کشور با حضور قاسم انجمن‌شعاع نماینده فدراسیون و با حضور مدیران تیم های شاهین شهر ، پیکان دیر ، کیان سیرجان و نریمان بندرعباس (میزبان ) این بازی ها در محل هیات فوتبال استان برگزار شد.

نماینده فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت : مسابقات زیر گروه فوتسال امیدهای کشور در چهار منطقه از کشور برگزار می شود و بندرعباس میزبان یکی از مناطق کشور است.

انجمن شعاع بیان کرد : به منظور هرچه بهتر برگزاری این مسابقات مدیران تیم‌های شرکت کننده باید هماهنگی های لازم با نماینده فدراسیون داشته باشند و باید عملکرد بازیکنان خود را زیر نظر داشته باشند تا اتفاقی در طول برگزاری و بعد از مسابقات برای هیچ یک از بازیکنان نیفتد. 

در پایان مراسم قرعه کشی   انجام  شد که طی آن  در روز نخست پیکان دیر با شاهین‌شهر اصفهان دیدار می کند و نریمان بندرعباس به مصاف کیان سیرجان می رود. 

در ادامه این مسابقات پیکان دیر با کیان سیرجان ونریمان بندرعباس با شاهین شهر  به میدان می روند.

  فوتسال امیدهای کشور 

دیدگاه ها (0)
img