13

مهر

1403


اجتماعی

26 تیر 1397 07:54 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه عزل و نصب مدیران را حق استاندار می‌دانم، اضافه کرد: استاندار باید در  عزل و نصب‌های اختیار داشته باشد که پس از انتصاب یک مدیر بتواند در مقابل عملکرد آن مدیر پاسخگو باشد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان اینکه بنده هم اگر جای استاندار بودم اجازه دخالتی در عزل و نصب‌ها نمی‌دادم، افزود: زمانی که بر مسند فرمانداری قرار داشتم تمامی عزل و نصب‌ها با اختیار خودم بود و اجازه دخالت به فردی ندادم.

وی با بیان اینکه البته نمایندگان مردم در مجلس از روی خیرخواهی و با نیت خدمت به مردم مشورت‌هایی با استاندار انجام می‌دهند، تصریح کرد: نکته مهم این است که استاندار باید از نیروهای توانمند، قابل و خادم مردم در پست‌های مدیریتی بهره بگیرد اما اگر یک مدیر پس از انتصاب در مسیر خدمت به مردم نباشد به‌طور حتم نمایندگان مجلس در مقابل این انتصاب و آن مدیر موضع خواهند گرفت.

مرادی با اشاره به اینکه عزل و نصب مدیران را حق استاندار می‌دانم، اضافه کرد: استاندار باید درعزل و نصب‌های اختیار داشته باشد که پس از انتصاب یک مدیر بتواند در مقابل عملکرد آن مدیر پاسخگو باشد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه از نمایندگان مردم در مجلس هم انتظار می‌رود از پیشنهاد و معرفی افراد ضعیف و ناتوان در پست‌های مدیریتی به استاندار پرهیز کنند، اظهار کرد: در مجمع نمایندگان هرمزگان در دوره دهم مجلس نیز روال بر این است که لیستی از افراد توانمند تهیه و با اجماع هر پنج نماینده استان به‌صورت پیشنهاد به استاندار معرفی می‌شود اما انتخاب مدیر بر عهده استاندار و وزارتخانه مربوطه است و پافشاری بر روی فردی خاص نداریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد از نمایندگان هرمزگان در مجلس انتظار می‌رود همچون گذشته از فردی گرایی در معرفی فردی برای انتصاب خودداری و در مسیر کار گروهی و اجماع قدم بردارند.

دیدگاه ها (0)
img