12

مهر

1403


حوادث

08 مرداد 1397 08:03 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام//  کارگر پر تلاش   شهرداری ناحیه 2 بندرعباس بر اثر تصادف با یک دستگاه  خودروی دولتی درگذشت .

ظهر دیروز این پاکبان  42 ساله مانند هر روز  که شیفت کاری اش در ساعت 12 ظهر آغاز می شد  پس از خداحافظی با فرزندان و همسرش،از منزل خارج شد و خودرو عبوری  را تا محل کارش در شهرداری منطقه 2 (ناحیه 2)  در بلوار امام حسین،  کرایه کرد.

وی که هنوز آرزوهای کوچک و بزرگی در سر داشت ، فکرش را هم نمی کرد عمرش تا لحظه ای بعد به اتمام برسد  ،پس از رسیدن به مقصد با خیال راحت  از خودرو پیاده شد و و در هوای گرم و شرجی صبر کرد تا خیابان خلوت و از عرض خیابان رد شود .

این پاکبان  هنوز  قدمی بر نداشته بود که  ناگهان صدای  جیغ لاستیک های خودروی شاسی بلند ، اطرافیان را به خود آورد...مجید صالح پور سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در خصوص این حادثه گفت: ساعت 11 هفتم مردادماه جاری، خودروی سوزوکی پلاک دولتی که از شرق به غرب بلوار حسین  روبروی بلوار آیت الله بروجردی در حرکت بود به علت سرعت زیاد ،به شدت با فرد  عابرپیاده  برخورد کرد. مصطفی مولاپرست شهردار ناحیه 2 منطقه 2بندرعباس  نیز گفت: یوسف ارجمندی کارگر تنظیف شهرداری منطقه دو بندرعباس که  باید در ساعت 12 ظهر  در محل کارش  حاضر می شد تا با خودروی مکانیزه جمع آوری زباله به انجام وظیفه بپردازد ، همیشه زودتر از  ساعت معین شده خود را به شهرداری می رساند.

وی ادامه داد: این کارگر خوشنام  که حدود4سال سابقه کاری در یک شرکت  پیمانکاری  را دارد در هنگام عبور از عرض خیابان دچار این حادثه شد .  گفتنی است : کارگر متوفی ،  متاهل و دارای سه فرزند بود به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

دیدگاه ها (0)
img