13

مهر

1403


ورزشی

10 مرداد 1397 07:39 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب :رقابت های فوتبال زیر گروه بخش مرکزی با حضور 15 تیم درسه گروه به میزبانی سرخون ، محله نو ایسین وقلات بالا آغاز شد .

‌به گزارش صبح ساحل درهفته نخست این باز ی ها درگروه اول به میزبانی سرخون دو بازی درزمین این دهستان برگزار شد که طی آن تیم هدف سرخون با یک گل از سدتیم سید الشهدا گذشت .

دربازی دوم این گروه تیم برق تهلو دریک بازی پرگل با نتیجه 6 بر 1 تیم شهید ذاکری را از پیش رو برداشت. در این گروه تیم اتحاد آبشورک قرعه استراحت داشت .

درگروه دوم که میزبانی آن بر عهده محله نو ایسین بود دربازی نخست دوتیم عقاب تازیان وبدر بنوبند به مصاف هم رفتند . درپایان دوتیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند وامتیازها را بین خودتقسیم  کردند .

در بازی دوم اتحاد میزبان به مصاف  کانون درگیر رفت .

 این بازی پر افت وخیز  5 گل در بر داشت و  تیم اتحاد موفق شد بانتیجه 3 بر 2  بازی را به سود خود تمام کند . دراین گروه تیم وحدت هرمودر استراحت داشت.

در گروه سوم  که به میزبانی قلات بالا برگزار شد تیم شهید دادور دریک بازی برتر موفق شد تیم سخت کوش نخل گربند را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد. 

دربازی دیگر این گروه دوتیم همراهان ودرخشان گربند به مصاف هم رفتند  که این  بازی با نتیجه بدون گل به پایان یافت .

در ادامه این بازی ها درهفته دوم شش دیدار درزمین های مختلف بر گزار می شود و بر اساس آن  در گروه اول اتحاد آبشورک با برق تهلو دیدار می کند .دو تیم شهید ذاکری و سید الشهدا به مصاف هم می روند.

در گروه دوم تیم اتحاد محله نو میزبان این گروه با بنوبند بازی می کند و وحدت هرمودر با تیم کانون درگیر دیدار خواهد کرد.

درگروه سوم تیم شهید دادور دردومین بازی خودبا تیم درخشان بازی خواهد کرد و تیم های فردوس وهمراهان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه ها (0)
img