12

مهر

1403


اجتماعی

10 مرداد 1397 08:06 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان در استان هرمزگان از جمله موارد مطروحه در نشست فراکسیون اهل سنت مجلس با وزیر آموزش و پرورش بود.

ناصر شریفی اظهار داشت: طی نشست فراکسیون اهل سنت مجلس با وزیر آموزش و پرورش به مشکلات حوزه آموزشی و دغدغه‌های فرهنگیان اشاره شد.

وی افزود: افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان در استان هرمزگان و غرب استان، رفع محدودیت ادامه تحصیل واعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان مهم‌ترین دغدغه‌ای بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد: تاکید برافزایش و پرداخت به موقع سرانه مدارس، پرداخت مطالبات معوق فرهنگیان، نگرانی از اعمال سلیقه گزینش در رد صلاحیت پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و شرایط سختی کار فرهنگیان از دغدغه‌های مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

شریفی افزود: تاکید بر استفاده از فرهنگیان شایسته و توانمند هرمزگانی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش، پیگیری و رسیدگی جدی در خصوص وضعیت آموزش و پرورش جزیره کیش، تعیین تکلیف مدارس مشارکتی، تاکید بر تجهیز مدارس به سیستم‌های هوشمند، سیستم‌های سرمایشی و تجهیزات مورد نیاز از جمله دغدغه‌های فرهنگیان هرمزگانی بود که با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد قول مساعد مبنی بر پیگیری و رفع دغدغه‌ها داده شد./فارس

دیدگاه ها (0)
img