صبر نماینده شرق هرمزگان لبریز شد؛

‏اجازه نمی‌دهم برخی افراد حتی خواب نمایندگی ببینند



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده شرق هرمزگان در مجلس گفت: بدانید که مردم بندرعباس اصرار می کنند که در آن حوزه کاندیدا شوم، ولی دوباره در میناب کاندید خواهم شد و اگر هم کاندید نشوم اجازه نمیدهم برخی افراد حتی خواب نمایندگی در این حوزه را ببینند.

به گزارش ایسنا، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، به سفر سال گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس به میناب اشاره کرد و گفت: یکی از نمایندگان حاضر تمایل زیادی بر جابجایی آقای نخعی به بیرجند به عنوان فرماندار آن شهرستان داشت که با توجه به عملکرد وی، با این امر مخالفت کردیم.

وی، بر برگزاری مستمر شورای اداری شهرستان طبق گذشته تاکید کرد و گفت: مدیرانی که کم کاری می کنند برای ما قابل تامل نیست و مطمئنا با آنها برخورد می کنیم.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در بحث انتصاب شهردار فعلی میناب همه می گویند که ذوالقدر مخالف است، ولی مردم بدانند که حتی حکم وی نیز با پیگیری های شخصی بنده زده شد.

حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر با ابراز گلایه از برخی شایعات مطرح شده، بیان کرد: کسانی را که با دروغ پردازی می گویند پسر ذوالقدر میلیاردها دزدیده را نابود میکنم.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابشان به عنوان نفر اول انتخابات بین المجالس جهانی، اظهار کرد: برخی با سفر های خارجی بنده مخالف هستند و مردم به این نکته توجه داشته باشند که سفر اخیر ذوالقدر به تانزانیا فقط برای رفع مشکل هلال احمر بود که به پیشنهاد خودشان انجام گرفت.

وی در همین خصوص، یادآور شد: می گویند ذوالقدر دائم به مکه می رود، مردم قضاوت کنند آیا رفتن به خانه خدا هم جرم محسوب می‌شود که برخی آن را در بوق و کرنا می کنند.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: برخی مخالفان شایعاتی را به راه انداخته اند که ذوالقدر چندین لنج دارد، من حتی بلد نیستم به دریا بروم لنجم کجا بود.ذوالقدر خطاب به مردم میناب، گفت: بدانید که مردم بندرعباس اصرار می کنند که در آن حوزه کاندیدا شوم، ولی دوباره در میناب کاندید خواهم شد و اگر هم کاندید نشوم اجازه نمیدهم برخی افراد حتی خواب نمایندگی در این حوزه را ببینند.وی، گفت: با پیگیری های بنده کلنگ احداث بیمارستان دوم میناب بزودی زده خواهد شد و با یادآوری کنم که در ساخت و راه اندازی بیمارستان کنونی میناب نیز دخالت داشتم.حجت الاسلام ذوالقدر، خاطرنشان کرد: اگر من نبودم حتی یک روز نمی گذاشتند مدیران متدین و درستکار بر روی کرسی های ریاست خود بنشینند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها