12

مهر

1403


ورزشی

21 مرداد 1397 09:51 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نمازجمعه  شهرستان رودان حضور یافت و به بیان مطالبی در حوزه ورزش و جوانان پرداخت.

غلامعلی دانشور در نمازجمعه رودان ضمن بیان مطالبی پیرامون نقش و اهمیت ورزش و نشاط وسلامتی جامعه اظهارداشت: تعداد۱۴ پروژه ورزشی شامل سالن های ورزشی،زمین چمن طبیعی، مصنوعی و سیستم روشنایی با ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی،استانی و مالیات ارزش افزوده و ماده ۱۸۰ جهت تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان رودان اختصاص یافته که امیداست بخشی از آن ها در هفته دولت و بخشی دیگر در هفته ترییت بدنی و دهه فجر به بهره برداری  برسد.

وی بیان داشت: تمام تلاش  من و همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی در حوزه ورزش و جوانان است و به گونه ای عمل می‌کنیم که در پایان هر سال آثار و نشانه‌های رضایتمندی ورزشکاران و جوانان در سطح استان قابل مشاهده باشد. 

دانشور در پایان نمازجمعه  با نمازگزاران ،جوانان و شوراها درجهت رفع مشکلات این حوزه به گفتگوی خصوصی پرداخت.

گفتنی است ،با حمايت مسئولین کشوری و استانی و تعامل سازنده با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس  و فرمانداران شهرستان‌های هرمزگان، در هفته دولت ٣٠ پروژه ورزشي با ۱۲۰ ميليارد ریال در استان در ۱۰ شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها (0)
img