گزارش صبح ساحل از پرونده 3متجاوزگر به عنف در میناب

متجاوزگران «نرگس» اعدام شدند



  صبح ساحل ، حوادث -  اعظم رام :هفته گذشته حکم اعدام 3 متجاوز به عنف که زن جوانی را در شهرستان میناب ربوده و قربانی نیت شیطانی خود کرده بودند  در زندان میناب  اجرا شد.

هوا گرگ و میش است ، طناب دار آماده اجرای حکم . طنابی که تا دقایقی دیگر ، سرنوشت سه جوان را تعیین می‌کرد و به زندگی شان  خاتمه می‌داد. سه جوانی که  مهرماه 2 سال گذشته  زن 17 ساله ای را  در ساحل شهرستان میناب به زور ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند ...

 یک تراژدی تلخ نرگس

ساعت20 بیست و نهم مهرماه سال 1395  است نرگس به همراه خواهر کوچکش نازنین که ساعاتی در ساحل بودند  و قدم  می زدند ، قصد رفتن به منزل را داشتند که  ناگهان جیغ لاستیک های خودرویی، آنها را به سمت صدا کشاند.

خودروی پژو 405 پس از چند ثانیه توقف به سمت  این دو نفر حرکت کرد .خواهران ترسیده بودند ،هوا تاریک بود و محیط خلوت. خودرو کنار پاهای آنها متوقف شد و در یک چشم بر هم زدنی ،دو نفر در حالی که صورتشان را پوشیده بودند به سمت نرگس آمدند و با زور و تهدید،وی را سوار خودرو نمودند .

نازنین  که از شوک وارده، زبانش  بند آمده بود،نمی‌دانست چکار کند انگار صدایش را خفه کرده بودند و فقط نظارگر  دور شدن پژو از محل بود ...

نرگس 17 ساله با چشمان گریان  و زبان  ملتمسانه از آنها  خواست رهایش کنند، اما سردی جسم نوک تیزی زیر گلویش حس کرد و  صدای خشن جوانی در گوشش شنیده شد که  اگر صدایت دربیاید با همین چاقو تو  را می‌کشیم. به شدت ترسیده بودو تمام بدنش می‌لرزید.

چاره‌ای غیر از سکوت نداشت . آن مرد سر این زن  را زیر صندلی فروبرد و چند دقیقه بعد خودرو  متوقف شد. 3 مرد جوان ، نرگس  را به زور از ماشین پیاده کردند و درون منزلی بردند.

زن نگون بخت، التماس می کرد و می گفت متاهل است  کاری با او نداشته باشند و رهایش کنند ولی آنها با خنده های شیطانی  توجهی به حرف‌هایش نداشتند و پس از ضرب و شتم، او را  به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار دادند.

آنها، قربانی را به زور سوار خودرو کردند،نرگس  که شوکه و وحشت‌زده بود چشمش به تلفن همراه یکی از متجاوزگران افتادو در یک لحظه غفلت، تلفن را برداشت. دقایقی بعد،خودرو در ساحل ایستاد و آنها  وی را  از ماشین بیرون انداختند...  

نرگس با دور شدن خودرو از محل ،با همان  تلفن همراه ، شماره خواهرش را گرفت و  در میان هق هق گریه هایش ، او را در جریان ماجرا گذاشت...

ماموران پلیس آگاهی بعد از شنیدن حرف‌های نرگس که به شدت گریه می‌کرد، پرونده‌ای را تشکیل دادند و  با دستور مقام قضایی ،تحقیقات‌شان را برای ردیابی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

آنها با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار دادند و همچنین از طریق تلفن همراه، توانستند  متهمان (راننده و دو نفر سرنشین) را شناسایی و در ساعت 24 همان تاریخ دستگیر کنند.

پس از تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی ،حکم اعدام این متجاوزین در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان صادر شد  و  با تأیید در شعبه اول دیوان عالی کشور، حکم به مرحله اجرا رسید.

بسته شدن پرونده تجاوز 

 پایشان  را روی زمین می کشاندند، پابندی آهنی داشتند که وزنشان را چند برابر همیشه کرده بود.

پای چوبه دار رسیدند  ،حبسشان تمام و مرگشان فر ا رسیده بود ، حدود 2سال از آن حادثه دردناک گذشته و باید تاوان کاری را که انجام داده اند در بالای چوبه دار پس دهند...

لحظه ای بعد حکم اجرا  و پرونده  دیگری بسته شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها