12

مهر

1403


سیاسی

28 مرداد 1397 13:09 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در بیانات مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تکلیف را برای همگان روشن کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به دیدار 400 نفر از مردم استان هرمزگان با مقام معظم رهبری، افزود: شور و شوق مردم برای این دیدار نشان از ارادت و محبت مردم هرمزگان به ولایت است.

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری سراسر امیدبخشی، هم‌افزایی و پرهیز از شعارهای غیرانقلابی در خصوص مفسدان اقتصادی بود، اظهار کرد: غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در بیانات مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تکلیف را برای همگان روشن کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی اساس دین را بر پایه دوستی و محبت دانست و عنوان کرد: در دورانی که برخی می‌خواهند مسجد و علما را خشن معرفی کنند، عالمان دینی دو وظیفه مهم بر عهده‌دارند.

وی اضافه کرد: اگر فرد یا افرادی تمایل به عرفان‌های انحرافی پیدا کرد باید با تحقیق و مطالعه و برقراری رابطه دوستی خوب، فرد را به‌سوی خدا دعوت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان دومین وظیفه عالمان دینی را نیز دعوت افراد جاهل به‌سوی خدا ذکر کرد و افزود: برای این کار باید مردم را نزد خدا محبوب کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه به 26 مرداد سال 69 سالروز بازگشت آزادگان به کشور، اظهار کرد: این روز یکی از روزهای به‌یادماندنی است که درس‌ها و عبرت‌های تاریخی دارد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت زائران خانه خدا در سال 66 و حادثه منا، بیان کرد: برخی با بهانه‌های مختلف این حوادث را توجیه می‌کنند درحالی‌که این جنایت خائنانه آشکاری بود که توسط آل سعود انجام شد.امام‌جمعه بندرعباس هم‌چنین به فضیلت‌های دعای عرفه وعید قربان اشاره کرد و افزود: جوانان به‌جای رفتن به سمت عرفان‌های دروغین به‌سوی دعای عرفه بروند که فضیلت دنیوی و اخروی دارد.

دیدگاه ها (0)
img