12

مهر

1403


ورزشی

11 شهریور 1397 07:45 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شکست  نماینده هرمزگان به پایان رسید. 

در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم آذرخش تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها مقابل گیتی پسند صدر نشین تن به شکست داد. 

نتایج کامل هفته هشتم بدین شرح می باشد. 

 گیتی پسند اصفهان ۵ -  آذرخش بندرعباس ۴

گلزنان: مهدی جاوید ۲ و سعید افشار و سعید احمدعباسی 

۲ ( گیتی پسند )،مهرداد قنبرزاده ۲ و علی عابدین و امین نصراله زاده ( آذرخش )

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در خانه مقابل آذرخش بندرعباس صف آرایی کردند.

شاگردان رضا لک در این هفته مقابل تیم  آذرخشی بودند که هفته گذشته در خانه مقابل تیم پایین جدولی شهرداری ساوه متوقف شده بود. 

آذرخشی ها در این بازی حدود ۱۵ دقیقه دوام آوردند و دروازه شان را بسته نگه داشتند اما خوردن اولین گل برای آن ها پایان کار بود و تیم میزبان با قدرت هر چه تمام تر بعد از پاشیده شدن ساختار دفاعی آذرخش گلزنی کرد تا اختلاف به ۵ گل برسد اما در چند دقیقه تیم آذرخش توانست با فشار بر دروازه گیتی پسند سه گل بزند و اختلاف را کم کند

در دقیقه آخر بازی هم آذرخشی ها گل چهارم را زدند اما در نهایت گیتی پسند با نتیجه ۵-۴  به برتری رسید و با ۲۲ امتیاز از هشت بازی مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت.

حفاری اهواز۳  -   اهورای بهبهان ۲

گلزنان: علیرضا رفیعی پور و شهاب طالبی ۲ ( حفاری )، سجاد میسحی ۲ ( اهورا )

تیم قعرنشین اهورای بهبهان در هفته هشتم میهمان تیم هم استانی اش یعنی حفاری اهواز بود. شاگردان علاسوند در این دیدار خانگی مقابل تیم انتهای جدولی تصور یک بازی ساده را داشتند اما اهورایی ها در نیمه اول این بازی حفاری را به دلیل این ذهنیت اشتباه به سختی تنبیه کردند و با دو گل سجاد مسیحی به برتری رسیدند.

در نیمه دوم تیم حفاری تلاش زیادی برای رسیدن به گل کرد و بعد از ۸ دقیقه از سیستم پاورپلی استفاده کرد و در نهایت در چهار دقیقه انتهایی بازی قفل دروازه اهورا شکست و حفاری ها به فاصله دو دقیقه سه بار دروازه تیم میهمان را گشودند تا سه امتیازی که از دستشان دور شده بود را به سختی و با طوفانی دو دقیقه ای برگردانده و در اهواز حفظ کنند.

 مقاومت قرچک ۲ -  فرش آرای مشهد صفر

گلزنان:مصطفی ظریفیان و محمد گراوند ( مقاومت قرچک)

تیم فوتسال مقاومت قرچک در خانه مقابل تیم نه چندان قدرتمند فرش آرای مشهد بازی را طوفانی آغاز کرد. در این دیدار شاگردان زرخانلی خیلی سریع و در ثانیه های ابتدایی از حریف پیش افتادند و در ادامه خیلی زود به گل دوم رسیدند تا در سایه حمایت هوادارانشان از حریف مشهدی خود فاصله بگیرند و در ادامه بازی به خوبی به دفاع پرداخته و در ضدحملات شاگردان حسن زاده را عذاب دهند.

اما این دیدار باد وجود موقعیت هایی که داشت گلی دیگر به همراه نداشت تا مقاومت قرچک به سه امتیاز شیرین خانگی که مستحقش بود برسد.

مقاومت البرز ۱ - شهروند ساری ۳

گلزنان:محسن باغیشنی  (مقاومت البرز )،پژمان بهادیوند و طاها مرتضوی و شهرام شریف زاده ( شهروند )

در دیگر بازی این هفته در کرج تیم مقاومت میزبان شهروند ساری بود. در این بازی شاگردان اسماعیل پور در نیمه اول با یک گل برتری به رختکن رفتند تا فشار روانی زیادی به تیم میزبان وارد شود.

اما در نیمه دوم پس از تلاش طولانی، مقاومت به گل تساوی رسید اما خیلی زود بار دیگر تیم شهروند از حریف پیش افتاد تا یاران کیانفر خسته و عصبی به بازی ادامه داده و یک اخراجی دهند و با پذیرش گل سوم شکست را مقابل تیم شهروند بپذیرند.

  سن ایچ ساوه ۳ -  پارسیان شهرقدس ۲

گلزنان: مهدی کریمی و نادرحنیفی ۲( سن ایچ )، مهرداد کریمی و سید ابوالفضل حسینی ( پارسیان )

در ساوه تیم سن ایچ میزبان تیم پارسیان شهرقدس بود و در دیداری نزدیک و دیدنی موفق به کسب سه امتیاز بازی شد.

در این دیدار مهدی کریمی زننده گل اول بازی و تنها گل نیمه اول بود تا سن ایچ برنده به رختکن برود.

اما پارسیانی ها در نیمه دوم از همان ابتدا با سیستم پاورپلی وارد زمین شدند 

در دقایق پایانی توسط دیگر مهرداد کریمی برادر بازیکن سن ایچ به گل تساوی برسند.

اما بلافاصله سن ایچ توسط حنیفی به گل رسید تا باز هم پارسیانی ها به سیستم پاورپلی رو اورده و گل سوم را در این شرایط بخورند.

گل ثانیه های پایانی ابوالفضل حسینی هم نتوانست امتیازی برای پارسیان به همراه داشته باشد تا در نهایت این سه امتیاز به حساب سنایچ ساوه واریز شود.

شهرداری ساوه ۳ - ۴ مس سونگون

گلزنان: اسماعیل وطن خواه ، سیدعلی کیایی ، نوری (شهرداری) فرهاد فخیم ۲ ، علیرضا عسکری کهن ، ابوالقاسم عروجی(مس)

در سالن فجر ساوه تیم شهرداری میزبان مدافع عنوان قهرمانی بود که در همان دقایق نخست این مسی ها بودند که توانستند به گل برسند در ادامه شاگردان خبیری دو گل به ثمر رساندند تا پیش بیفتند و نشان دهند حریف ساده ای برای مس نیستند اما مس که به این سادگی ها تسلیم نمی شد بازی را به تساوی کشاند و شهرداریچی‌ها که تنها دنبال پیروزی بودند در حرکات و ضد حملات در حدود شش دقیقه مانده به پایان نیمه نخست به گل سوم رسیدند، مس نیز بیکار نماند توانست بازی را به تساوی بکشاند تا این نیمه با نتیجه سه سه به تساوی برسد.

در نیمه دوم دو تیم کمی با احتیاط تر وارد شدند و در نهایت در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان مس موفق به گلزنی شد تا ۴ بر سه پیروز میدان باشد. از نکات این دیدار اتمام محدودیت خطایی مس و صحنه های مشکوک که منجر به خطا نمی‌شد.

محمدسیما قم ۳ -  ۲ ارژن شیراز

گلزنان: علیرضا وفایی ، روح الله ایثاری ۲( سوهان ) میثم برمشوری ۲(ارژن)

جدال قمی ها در خانه با ارژن که این فصل را عزم مدعی بودن را جزم کرده پس از گذشت چند دقیقه از بازی و کنترل حملات اولیه قم، به گل رسیدند تا در خانه حریف پیش بیفتند.

در ادامه قمی ها بر حملات خود افزودند تا سرانجام به گل تساوی برسند و گل دوم را نیز به ثمر رسانند تانیمه نخست با برتری دو بریک میزبان باشد‌.

نیمه دوم تلاش دو تیم برای ارژن گل تساوی را در بر داشت اما قمی‌ها بار دیگر پیش افتادند تا سه امتیاز خانگی را مال خود کنند. 

روزپیکر:

عدم تمرکز بازیکنان و ناهماهنگی عامل باخت ما بود

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: در دیدار با گیتی پسند اصفهان موقعیت های زیادی به دست آوردیم اما از فرصت های به دست آمده درست استفاده نکردیم.

عباس روزپیکر پس از شکست مقابل گیتی پسند در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما از آن ها نتوانستیم استفاده کنیم.

وی جوان بودن، عدم تمرکز بازیکنان و ناهماهنگی را عامل باخت تیم آذرخش بندرعباس بیان کرد و افزود: پس از دریافت گل دوم نتواستیم بازی را کنترل کنیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که فرقی ندارد که با اختلاف یک یا ۱۰ گل شکست بخوریم، اظهارداشت: برای کسب امتیاز به اصفهان آمده بودیم ولی مقابل تیم خوبی مثل گیتی پسند شکست خوردیم .

دیدگاه ها (0)
img