13

مهر

1403


اجتماعی

30 مرداد 1397 07:45 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش هرمزگان با اشاره به حضور پنج گروه دانش آموزان پژوهشگر ابتدایی هرمزگان در نمایشگاه کشوری جابربن حیان، اظهار کرد: بدون تردید تداوم افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی، ‌حاصل نبوغ دانش آموزان هرمزگانی و برنامه‌ریزی راهبردی است.

ایرج بیت‌اللهی در آیین افتتاح نمایشگاه کشوری جابربن حیان در تبریز، افزود:  حضور دانش آموزان در هفتمین نمایشگاه کشوری جابر بن حیان حرکتی به‌سوی مهارت افزایی است چراکه توسعه ظرفیت پژوهش و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش و تأمین پژوهشگر موردنیاز تعلیم و تربیت رسمی و عمومی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب و ایجاد شبکه فعال پژوهشی ازجمله ظرفیت‌های موجود در سند تحول بنیادین است که بر مبنای نگرش حمایتی از برنامه‌ها و طرح‌های توسعه پژوهش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

  بیت‌اللهی در همین راستا به ششمین راهبرد کلان در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش  که به گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و خلاقیت و نوآوری، اشاره کرد و حضور پنج گروه دانش آموزان پژوهشگر استان در نمایشگاه کشوری هفتمین جشنواره جابربن حیان را ارزشمند دانست.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش هرمزگان در پایان گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد هرمزگان سرزمین استعدادهای خلاق است./ایسنا

دیدگاه ها (0)
img