12

مهر

1403


اجتماعی

09 دی 1391 09:13 0 کامنت

برکناری مدیرعامل کیش ایر

 صبح ساحل، اجتماعی _ سعید بهاری مدیرعامل کیش ایر از سوی علیرضا عامری مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی کیش برکنار و سعید آغاسی پیک جانشین وی شد. مدیرعامل کیش ایر در مراسم تودیع ومعارفه گفت: بیش از 85 درصد مردم برای ورود به جزیره کیش از هواپیما استفاده میکنند.

 

دیدار آشوری و رحیمی

محمد آشوری عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بندرعباس در دیدار 5/1 ساعته با محمد رحیمی درخصوص مسایل مختلف استانی و ملی به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت. توسعه جزایر استان و بررسی مسایل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان محورهای اصلی این دیدار بوده است.

 

مخالفت 81 درصدی

یک مرکز پژوهشی غیر بومی از مرکز کشور طرح نظرسنجی ویژه ای را در مورد جدایی بخش‌هایی از استان هرمزگان درمحدوده شهرستان پارسیان انجام داده که نشان می دهد 7/80 درصد از شرکت کنندگان دراین نظر سنجی 2 هزار و 500 نفری مخالف جدا شدن بخش هایی ازاستان بوده اند. به نوشته یک سایت خبری همچنین شنیده می شود که نظرسنجی مشابهی نیز در برخی از شهرهای جنوبی استان فارس دراین زمینه انجام شده که عمده افراد شرکت کننده در آن به ایجاد استان جدیدی درجنوب استان تمایلی نداشته اند.

 

تغییردر آموزش وپرورش کیش

به دنبال تذکرات نمایندگان درمجلس شورای اسلامی وبه‌دنبال رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده مردم غرب هرمزگان با مسوولان منطقه آزاد کشور و منطقه آزادکیش ،مسوولان این سازمان ، یک مدیر آمزوش وپرورش را جایگزین مجید بزمون (پلیس بازنشسته) خواهند کرد. چندی پیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بدون هماهنگی با آموزش و پرورش، رییس این اداره که زیر مجموعه آموزش و پرورش بندرلنگه است را برکنار و سرپرستی این اداره را به یک بازنشسته نیروی انتظامی سپرد.

 

پرداخت مطالبات کارگران در راس امور

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: حمایت از کارگران وظیفه همه مسئولان است. گل محمدبامری در جلسه کمیسیون کارگری استان افزود: حتی یک ریال از حقوق کارگران نباید پایمال شود. وی خطاب به شرکت ها و  واحدهایی که از پرداخت حقوق کارگران خودداری می کنند، گفت: درصورت ادامه این روند با این شرکت ها به شدت برخورد خواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img