12

مهر

1403


ورزشی

05 شهریور 1397 07:55 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی عرشیا لونی قهرمان سومین دوره مسابقات شطرنج سریع بازیکنان با ریتینگ بین المللی زیر 1700  بندرعباس شناخته شد. 

سومین دوره مسابقات شطرنج سریع ویژه بازیکنان با ریتینگ بین المللی زیر ۱۷۰۰ بندرعباس با حضور 25 نفر از شطرنجبازان بندرعباس در 6 دور به روش سوئیسی به سرداوری داور بین المللی شهرام سالاری در خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد که در  پایان عرشیا لونی با ریتینگ بین المللی ۱۳۹۸ با کسب 6 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

فرزانه پیشدار با ریتینگ بین المللی 1537 با کسب 5 امتیاز  دوم شد و مجید کریم پناه با ریتینگ بین‌المللی 1550 با کسب 4.5  امتیاز  در مکان سوم ایستاد. 

مسعود باصری با ریتینگ بین المللی 1546 با کسب 4 امتیاز به عنوان با امتیازترین بازیکن پیشکسوت  ،ملیکا سالاری با ریتینگ بین المللی 1288 با کسب 4 امتیاز به عنوان با امتیازترین بازیکن بانو  و امیرعلی رئیسی سرخونی با ریتینگ بین المللی 1032 با کسب 3 امتیاز به عنوان با امتیازترین بازیکن زیر ۱۴ سال شناخته شدند . 

 شطرنج سریع  شهرستان سیریک 

علی حاجی زاده  مقام قهرمان  مسابقات شطرنج سریع مرداد شهرستان سیریک  را از آن خودش کرد. مسابقات شطرنج سریع  مردادماه شهرستان سیریک با حضور ۳۳ نفر از شطرنجبازان به سرداوری محمد آیین پرست و شریفه رئیسی در محل خانه شطرنج سیریک به صورت سه مسابقه هفتگی هر مسابقه 7 دور به روش سوئیسی و جمعا 21 دور برگزار شد که در پایان علی حاجی زاده با ریتینگ بین المللی 1272 با کسب 17 امتیاز به مقام قهرمانی   دست یافت. 

موسی حیدری با ریتینگ بین المللی 1324  با کسب 16.5 امتیاز مقام دوم ر ا کسب کرد. 

راشد حاجی زاده با ریتینگ بین‌المللی 1295 با کسب 16 امتیاز به مقام سوم رسید.

سارینا آتین با ریتینگ بین المللی 1432 با کسب 11.5 امتیازبه عنوان امتیازآورترین بازیکن بانو ،نیوشا آتین با ریتینگ بین المللی 1115 با کسب 12 امتیازبه عنوان اولین امتیازآورترین بازیکن زیر 14 سال و ترنم چمل پور با کسب 11 امتیازبه عنوان دومین امتیازآورترین بازیکن زیر 14 سال  معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور آیین پرست رئیس هیات شهرستان سیریک برگزار شد به مقام آوران لوح و هدایایی اهدا شد. 

 شطرنج سریع شهرستان بندرخمیر

علی رویین اهلی قهرمان مسابقات شطرنج سریع گرامیداشت عید قربان شهرستان بندر خمیر شد.

   مسابقات شطرنج سریع شهرستان بندرخمیر گرامیداشت عید قربان با حضور 10 نفر از نوجوانان شطرنجباز آن شهرستان در ۵ دور به روش سوئیسی به داوری آرزو صداقت به سرپرستی نادیه انصاری خمیری در محل مرکز پیش دبستانی امید فردا برگزار شد .

 در پایان این مسابقات علی رویین اهلی با کسب 4 امتیاز با پوئن شکنی بالاتر،صالح ساحلی زادگان با کسب 4  امتیاز با پوئن شکنی کمتر و محمد جواد صحرا نشین با کسب 3.5  امتیاز  عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

آترینا طاهری پور با کسب 1.5 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بانوی شرکت کننده شناخته شد.

  سومین دوره مسابقات شطرنج سریع بستک

نفرات برتر سومین دوره مسابقات شطرنج سریع هفتگی ویژه بازیکنان زیر 14 سال شهرستان بستک مشخص شدند. 

 سومین دوره مسابقات شطرنج سریع هفتگی ویژه بازیکنان زیر ۱۴ سال شهرستان بستک با هماهنگی اداره ورزش و جوانان آن شهرستان با حضور 15 نفر شطرنج باز در ۵ دور به روش سوئیسی در محل هیات شطرنج شهرستان بستک به سرداوری نورسته اژدری برگزار شد که در  پایان معاد کیانی با کسب ۵ امتیاز  مقام قهرمانی  را از آن خود کرد. 

نیما معماری با کسب ۴ امتیاز و پوئن شکنی بالاتر  به عنوان دومی دست یافت و مهریاد کیانی با کسب ۴ امتیاز و پوئن شکنی کمتر  در مکان سوم ایستاد. 

 شطرنج نوآموزان کوهستک

صلاح فردرحمانی قهرمان اولین  دوره مسابقات شطرنج نوآموزان کوهستک شناخته شد. نخستین دوره مسابقات نوآموزان کلاس های آموزش مقدماتی شطرنج ویژه سنین ۸ الی ۱۵ سال   با شرکت ۱۶ نوآموز با سرداوری حمید طاهری‌زاده و داوری شریفه رئیسی در پنج دور به روش سوییسی در مدرسه حضرت سکینه کوهستک و با حضور شهاب الدین ذاکری بخشدار بخش بمانی  ، ابراهیم آیین‌پرست رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک و محمد آیین پرست رییس هیات شطرنج سیریک برگزار شد. 

در پایان این مسابقات صلاح فرد رحمانی با کسب 5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

هدی ترکمانی با کسب 3.5 امتیاز و پوئن شکنی بالاتر به مقادوم شد و حر زارعی با کسب 3.5 امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان سوم ایستاد .

 فاطمه زهرا ملاحی نژاد با کسب 1.5 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن بانو شناخته شد.

 درپایان این مسابقات که  اختتامیه دوره آموزشی شطرنج بندرکوهستک بود به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داده شد.

دیدگاه ها (0)
img