12

مهر

1403


حوادث

28 دی 1390 09:44 0 کامنت

صبح ساحل، حوادث - خاکبرداری بدون علائم هشداردهنده در خیابان‌ داماهی روبروی کوچه گوهران 17 بندرعباس سبب سقوط یک دستگاه سواری پراید به داخل چاله و منطقه حفاری‌شده شد.

 این حادثه که ساعت 21 بیست و ششم دی ماه جاری رخ داد راننده خودرو در خیابان داماهی به دلیل بی‌احتیاطی و نبود علایم خاص در منطقه خاکبرداری ‌شده به سرعت به داخل چاله افتاد. در این حادثه  راننده جوان خودرو از ناحیه استخوان لگن و فرزند 18 روز وی از ناحیه دست دچار آسیب شدندکه توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

تعطیلی کار ساخت و ساز  ساختمان تا اطلاع ثانوی

شهردار منطقه یک بندرعباس در گفتگو با اختصاصی با صبح ساحل  با اعلام این که دستگاه حفاری‌کننده هیچگونه علامت و نشانه‌ای مبنی بر حفاری منطقه برقرار نکرده بود گفت: قبل از اعطاء پروانه ساخت، کارفرما باید تعهدات درج شده شامل موارد ایمنی قبل و در حین انجام کار را امضاء نماید و خود را مقید به رعایت این موارد بداند  تا بتواند پروانه ساخت اخذ نماید.

عبدالحسین ارجمند اضافه کرد: همچنین کارفرما و ناظر  باید قبل از شروع کار، شهرداری منطقه را در جریان بگذارد که کارفرما مذکور علیرغم امضاء تعهد نامه، بدون اطلاع به شهرداری، کار خود را شروع کرده بود. وی با بیان اینکه در هنگام بروز حادثه سقوط خودروی پراید به داخل چاله، یک روز از شروع کار این ساختمان می گذشت یادآور شد: طی نامه ای اعلام شد که کار ساخت و ساز این ساختمان تا رعایت تمام موارد ایمنی تعطیل  گردد.

 

دیدگاه ها (0)
img