13

مهر

1403


ورزشی

14 شهریور 1397 08:24 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در بندرعباس با نتیجه 7 بر 2 حریف خود را شکست داد. 

درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور  شاگردان حمید رضایی پور درتیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس میزبان تیم شمالی شاهین خزر رودسر در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس بودند وموفق شدند دریک بازی تماشاگر پسند تیم حریف را با نتیجه 7 بر2 شکست دهند تا با یک پیروزی پرگل و شیرین تماشاگران را خوشحال به خانه بفرستند. تیم شهرداری که بازی رفت خود درخانه حریف با پیروزی 6بر4 به پایان برده بود. 

دراین دیدار طوفانی ظاهر شد در وقت نخست شهرداری با 2 گل علی میرزایی پیش افتاد وحریف تنها یک بار دروازه شهرداری را باز کرد.

درادامه این دیدار شاگردان حمید رضایی پور که یک روز درخشان را پشت سرگذاشتند به حملات خود روی دروازه حریف ادامه دادند و موفق شدند 5 گل دیگر در وقت دوم وسوم در دروازه شاهین خزر رودسر جای دهند. 

تشویق های بی امان هواداران تیم شهرداری باعث انگیزه بیشتر برای به نمایش گذاشتن یک بازی هجومی و  زیبا از سوی بازیکنان بود  که در پایان توانستند هفت بار دروازه حریف را به توپ ببندند.

گل های تیم شهرداری توسط علی میرزایی 3 گل، پوریا سورویی 20 گل، فاروق پسندیده، فاروق درا به ثمر رسید.

 تیم شهرداری با این برد و کسب 32 امتیاز توانست جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کند وتیم شاهین خزر رودسر با 16 امتیاز درمکان نهم ایستاد لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

 نتایج بازی های هفته شانزدهم

تیم شهدای چلیچه از چهار محال بختیاری در مقابل تیم شهرداری چابهار با نتیجه 4بر3 به پیروزی دست یافت. 

تیم پارس جنوبی با نتیجه پرگل 11 برصفر از سد شهید جهان نژادیان آبادان گذشت.

ملوان بندرگز درخانه اش با نتیجه 5بر3 از گلساپوش یزد شکست خورد.تیم ایفا اردکان با نتیجه 5بر2 تیم شهریار ساری را با شکست بدرقه کرد.

تیم شهرداری سمنان درخانه اش تیم پیام کویر اردکان را با نتیجه 5بر3 پشت سرگذاشت .

 

دیدگاه ها (0)
img