12

مهر

1403


ورزشی

15 شهریور 1397 08:14 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد.  

بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم شهریور برگزار خواهد شد و آذرخش سرخون بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها فردا جمعه در سالن فجر میزبان حریف قرچکی خود می باشد. 

در تنها بازی امروز پنج شنبه تیم مس سونگون  میزبان تیم گیتی پسند اصفهان در  سالن شهید پور شریفی است. 

وحید عرض پیما،علی پورافشار،احسان سبزواری و کمال با یزیدی داوران و عبدالکریم سیستانی هم ناظر داوری این دیدار است. مهدی هنروری هم نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه می باشد.  

آذرخش بندرعباس که دو هفته پی در پی است رنگ برد را ندیده است در این هفته در سالن فجر بندرعباس از تیم مقاومت قرچک پذیرایی خواهد کرد.  

دو تیم در جدول رده بندی ۸ امت یازی هستند اما تیم مقاومت قرچک به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان دهم و تیم آذرخش در مکان یازدهم جدول رده بندی جای گرفته است که این موضوع می تواند حساسیت بازی را بیشتر کند. 

داوران این بازی مجید فراهانی ،ولی امجدی،مهدی طاهری و حسین وحدتی هستند و بر کار داوران علیرضا سهرابی نظارت  خواهد کرد. سعید خزفروش هم نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه است. 

در سایر دیدارهای  فردا جمعه  فرش آرآ مشهد در خانه ودر  سالن شهید بهشتی با سن ایچ ساوه دیدار خواهد کرد. ناظر داوری این دیدار مهران جعفری است که کار داوران حمیدرضا طیب طاهری،مهدی کرد،علی حجی زاده و محمد داودپور را  نظارت  می کند. 

اهورا بهبهان با مقاومت البرز در سالن شهید بقایی بهبهان بازی می کند. سید سجاد فتح الهی، محمدمهدی حقوقی و جواد شرونی داوران و علیرضا محمدپور هم ناظر داوری است.  شهروند ساری در خانه با سوهان محمدسیمای قم در سالن سید رسول حسینی  بازی می کند. 

داوران این بازی  اسماعیل کمربسته ،صادق محمدی ،محمد رضا ذاکری و محمد تیموری هستند و علیرضا رجبی هم ناظر داوری این دیدار است.

  پارسیان شهرقدس با حفاری خوزستان در سالن الغدیر شهرقدس دیدار می کند. این بازی که ناظر داوری آن عباس رنجی داوران حسین توانا،حسینعلی محمدنژاد، حمید رضا قدسی راغب و فرزین صالح قضاوت می کنند. 

ارژن شیراز میزبان شهرداری ساوه در سالن شهید ابوالفتحی است. 

محمود نصیرلو، علی مرادیان،رحیم محمدی و علی حفیظی داوران این بازی هستند و  جواد فهیمی هم ناظر بر کار داوران خواهد بود. ‌

دیدگاه ها (0)
img