12

مهر

1403


ورزشی

15 شهریور 1397 08:14 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :برای اولین بار در سال 1388 کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تجلیل از مقام داوران فوتبال روز دهم شهریور را روز داور نامگذاری کرد .

از آن سالها تا کنون این روز در تقویم فوتبال آسیا با همین نام شناخته می شود و هر ساله در استانها و شهرستانهای کشور برای تجلیل از داوران مراسمی برگزار می شود که این مراسم در سالهای گذشته در استان به همت کمیته داوران و هیات فوتبال برگزار می شد اما در شهر بندرعباس تا کنون این مراسم برگزار نشده بود و با روی کار آمدن هیات فوتبال جدید شهرستان بندرعباس برای اولین بار این مراسم به شکل بسیار با شکوهی برگزار شد و از همه داوران و پیشکسوتان داوری استان تجلیل شد .

 این مراسم که با تلاش هیات فوتبال و بخصوص کمیته داوران برگزار شد مدیر کل ورزش استان ، خادمی معاون ورزشی اداره کل ، امین رییسی رییس اداره ورزش و جوانان بندرعباس ، ابراهیمی معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس ، قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان ، محمد کارگران رییس هیات فوتبال بندرعباس و اعضا هیات رییسه فوتبال این شهر حضور داشتند . 

در این مراسم  که در تالار پذیرایی پاسارگاد برگزار شد از پیشکسوتان عرصه داوری شهر بندرعباس تجلیل  و داوران فعال این شهر نیز تندیس روز داور دریافت کردند .

 حمید رضایی رییس کمیته داوران فوتبال بندرعباس در جریان برگزاری این مراسم با اعلام اینکه داوران این شهر به فراموشی سپرده شده بودند افزود: برای اینکه به این روز به عنوان روز داور می باشد سعی کردیم با برگزاری این مراسم یک شب شاد و خاطره انگیز برای آنان رقم بزنیم .

وی گفت : متاسفانه سال هاست داوران بندرعباس درسخت ترین شرایط همراه هیات فوتبال بوده و به امر قضاوت پرداختند اما کمترین توجه به این قشر زحمتکش شده است .

حمید رضایی با اشاره به کمبود داور در این شهر تصریح کرد:  به دنبال آن هستیم تا با برگزاری کلاس های داوری فوتبال و فوتسال دوباره بر تعداد داوران این شهر بیفزاییم تا مثل گذشته رقابت در بین آنها ایجاد شده و در برگزاری مسابقات با مشکلی مواجه نشویم . 

رییس کمیته داوران فوتبال بندرعباس در پایان گفت : به دنبال آن بودیم تا در اولین موقعیت داوران گذشته و حال بندرعباس به همراه خانواده را دور هم جمع کرده تا باعث همدلی و اتحاد بیشتر بین آنان و احترام به جایگاه این عزیزان گذاشته و همه آنان در کنار خانواده شبی به یاد ماندنی را سپری کنند . 

در این مراسم مدیر کل ورزش استان ، معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس  ریاست اداره ورزش بندرعباس ، دبیرهیات استان و ریاست محترم هیات فوتبال بندرعباس برای حاضرین به ایراد سخن پرداختند و اجرای موسیقی زنده توسط نصیری و برنامه شاد و طنز کل حسین نیز مراسمی بیاد ماندنی برای داوران و خانواده آنان رقم زد . همچنین در برگزاری این مراسم جوایزی نیز از سوی بانک مهر ایران و شرکت کاسیان کارت و خوار و بار فروشی نایبند به قید قرعه به حاضرین اهدا شد .

دیدگاه ها (0)
img