12

مهر

1403


ورزشی

05 مهر 1397 08:06 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رییسی :هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا جمعه ۶ مهر در شهر های مختلف ایران برگزار خواهد شد. ‌

شاگردان عباس روزپیکر در تیم آذرخش که در هفته دهم شکست سنگینی مقابل سن ایچ ساوه آورد در هفته یازدهم در خانه میزبان فرش آرا مشهد است. 

آذرخش سرخون برای این که شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد چاره ای ندارد که این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد.‌

داوران‌ این بازی  وحید عرض پیما،محمد داودپور، محمد مهدی حقوقی و جواد دهقان و ناظر داوری هم عباس دهقانپور می باشد. 

آذرخشی ها از ۱۰ مسابقه گذشته  خود ۳ برد مقابل ارژن شیراز ، اهورا بهبهان و مقاومت قرچک، ۲ تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و ۵  باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز، سوهان محمدسیما قم ، گیتی پسند و سن ایچ‌ ساوه در کارنامه دارند.

 تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

در سایر دیدارهای این هفته که همزمان با دیدار آذرخش و فرش آرا خواهد بود ،  پارسیان شهرقدس در خانه با مقاومت البرز در سالن غدیر شهرقدس بازی می کند. ‌

ناظر داوری این بازی صادق موسوی و داوران آن  اسماعیل کمربسته،ابراهیم آخوندی،وحید سلیمانی و ولی امجدی است. 

حفاری خوزستان  در  سالن امام رضا اهواز با تیم سوهان محمدسیما قم دیدار خواهد کرد. داوران این بازی  رضا وثوقی ، محمد شرونی ، مهدی طاهری و  محسن وحدانی‌هستند و بهمن غفاری هم بر کار داوران نظارت خواهد کرد.  

مس سونگون ورزقان میزبان سن ایچ ساوه در سالن پورشریفی تبریز است. محمودرضا نصیرلو، مسعود شفیعی ،  میرهادی اسماعیلی  و علی احمدی داوران این بازی می باشند  و ناظر داوری این دیدار عبدالواحد‌بیت‌سیاح است. 

اهورا بهبهان در خانه با تیم شهرداری ساوه بازی خواهد کرد . این بازی که در سالن شهید بقایی بهبهان برگزار می شود داوری آن برعهده   محمد بیاتی ،مهدی صفایی، حسین امیری و  صادق محمدی  می باشد  و کوروش هاشمی هم بر کار داوران نظارت خواهد کرد. ‌ارژن شیراز  در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میزبان مقاومت قرچک  است. علیرضا عبدالغنی ، مصطفی کرد ،نیما روحانی  و رضا کیامنش داوران و احمد جباری هم ناظر داوری این دیدار است. 

شهروند ساری در خانه با  گیتی پسند اصفهان بازی می کند.  داوران این بازی محمدرضا ذاکری،علی حجی زاده ، علی مرادیان و  محمد تیموری  و ناظر داوری هم  ابراهیم مسیبی می باشد.مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.

دیدگاه ها (0)
img