13

مهر

1403


ورزشی

12 مهر 1397 08:16 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی  :نشست مسئولین بانوان شهرستان‌های استان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان و با حضورعامری حراست اداره کل، خادمی معاون ورزشی،رستمی معاون توسعه ومنابع و سحررضایی مسئول ورزش بانوان استان وسایر مسئولین ورزش بانوان در ادارات شهرستان ها در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

محمد رضا امیاری در این نشست اظهارداشت:ورزش بانوان در اولویت کاری من قرار داردهرچند ورزش آقایان هم مد نظرمی باشد اما در حوزه ورزش بانوان ظرفیت های بسیارخوبی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی صحیح بتوانیم استعدادهای موجود را شناسایی کنیم و با همکاری هم گام های موثری در این مسیر برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: ورزش کاری گروهی است و باید درقالب کارتیمی مدیریت شود ودر تلاشیم برای اعتلای ورزش استان گام های مفید و مثبتی برداریم وبرای همین اولین جلسه را با مسئولین ورزش بانوان در شهرستان های استان برگزار  کرده ایم.

امیاری همچنین با اشاره به این که باید به ورزش روستایی توجه ویژه ای شوداظهارکرد: در استان توانمندی هایی زیادی وجود دارد و باید برای توسعه و اعتلای ورزش بانوان جلسات تخصصی متعددی را برگزار کنیم و در این راه از تمامی داشته هایمان استفاده کنیم.

وی گفت: آموزش و پرورش،دانشگاه ها و سایر دستگاه ها در شهرستان ها ظرفیت های خوبی در اختیار دارند که می شود از این ظرفیت ها استفاده کردهمچنین می شود از سالن ها و مجموعه های ورزشی  آن ها بهره برد.

امیاری بابیان این که اعتباراتی که در حال حاضر دراختیار وجوددارد اعتبارات جاری است که وزارت به ما می دهد بیان داشت:حداقل اعتباری که به شهرستان ها و هیات ها تعلق می گیرد باید حداقل 30درصدآن به ورزش بانوان اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد:  به صورت عادلانه و بر اساس عملکردها به شهرستان ها بودجه و اعتبار اختصاص خواهیم داد و همچنین عملکرد ورزش بانوان شهرستان ها برای ما مهم است.

امیاری با بیان این که سیاست کارما بر مبنای شفاف سازی است و بانظر معاونین تصمیم گیری های لارم صورت می گیرد،بیان داشت: با در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش مسئولین بانوان شهرستان‌ها برنامه های خود را برای این هفته هرچه سریعتر ارائه نمایند و قطعا از استعدادها و ظرفیت های موجود در شهرستان های استان استفاده می‌کنیم.

وی خطاب به مسئولین ورزش بانوان شهرستان های استان اظهارداشت: جشنواره های بومی و محلی برگزار نمایید که باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می  شود وهرچه قهرمان در حوزه ورزش داشته ایم اکثرا از روستاها بوده اند واز همه می خواهم در این زمینه کمک کنندو از تجربیات اساتید دانشگاه ها استفاده خواهیم نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به این که اگر ورزش بانوان توسعه یابد باعث ایجاد شور و نشاط در خانواده و جامعه خواهدبود گفت: با صداو سیما و خبرنگاران برای تبلیغات و ارائه فعالیت ها در صداو سیما و فضای مجازی و خبرگزاری ها و مطبوعات ارتباط و تعامل داشته باشید.

وی در پایان اظهارکرد: از فعالیت های دانشور مدیرکل سابق استان ،معاونین اداره کل و سحررضایی مسئول ورزش بانوان تشکر ویژه دارم.سحررضایی مسئول امور ورزش بانوان اداره کل اظهارداشت:از همه می خواهم اولویت ها و برنامه های خودرا بیان نمایند تا برای توسعه ورزش بانوان استان بتوانیم گام های مثبتی برداریم.

و ی افزود: از کلیه مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها درخواست دارم برنامه ها و عملکرد های خودرا به موقع به واحد ورزش بانوان اداره کل ارسال نمایند تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

در ادامه این نشست خادمی معاونت ورزشی اداره کل اظهارداشت: به دلیل کمبود سالن‌های موجود در شهرستان ها،با تقسیم بندی ساعات، سالن در اختیار بانوان قرار می گیرد و سعی براین است که بتوانیم ساعات مناسبی را برای ورزش بانوان در سطح استان در نظر بگیریم.

دیدگاه ها (0)
img