مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

۲۲۴ پرونده تخلف شرکتهای حمل و نقل در هرمزگان رسیدگی شد



صبح ساحل ، حوادث - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در شش ماهه اول ۹۷ به ۲۲۴ پرونده شرکت های متخلف حمل و نقلی در کمسیون ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی شد.

به گزارش مهر، داریوش باقرجوان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری در کمسیون ماده ۱۲ استانی شرکتها تعداد ۱۶۰ فقره پرونده تخلف رسیدگی شد که ۱۷ فقره منجر به تذکر کتبی، ۴۷ فقره منجر به تبرئه، ۶ فقره تعطیلی شرکت و ۹۰ فقره منجر به جریمه نقدی شد که از این تعداد ۱۳ فقره تخلف در حوزه مسافربری و ۱۴۷ فقره در حوزه کالا صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان نیز در شش ماهه اول سال جاری به ۶۴ فقره تخلف رسیدگی شد که از این تعداد ۱۷ فقره منجر به تبرئه و ۴۷ فقره منجر به لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه گردید.

وی اظهارداشت: اعم تخلفات صورت گرفته در حوزه مسافر، شکوائیه مسافرین مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافر و عدم ضوابط مدیر فنی بوده و در حوزه کالا نیز تخلفات مربوط به همراه نداشتن تجهیزات ایمنی و حمل محموله خارج از سیستم اعلان بار است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ حمل محموله بدون ضوابط ومقررات حمل و نقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی، اضافه تناژ  و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافری را از اهم تخلفات شرکتها و رانندگان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها