سفیر برزیل در رویداد بین‌المللی همتایابی اقتصاد دریا محور:

ظرفیت زیادی برای بهبود روابط ایران و برزیل وجود دارد


نویسنده: صبح ساحل

نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی اقتصاد دریامحور در ایران به مدت سه روز در جزیره جهانی قشم در حال برگزاری است که کشورهای نروژ، برزیل، قطر، کره‌جنوبی، قرقیزستان، عراق، چین و کوبا نیز در این رویداد با هدف تعامل با کسب و کاری ایرانی حضور دارند.

 

 به گزارش صبح ساحل، «ادواردو گرادیلونه»، سفیر برزیل در ایران طی گفت و گو با صبح ساحل ضمن ابراز خرسندی از حضور در رویداد بین‌المللی اقتصاد دریا محور در ایران گفت: این رویداد حول محور صنایع دریایی، صید و صنایع نفتی مواردی از این دست در حال برگزاری است.

وی ضمن بیان اینکه برزیل، کشوری پهناور با سواحل بسیار زیاد است که وسعت کل آن به اندازه‌ی قاره‌ی اروپاست، گفت: به همین علت معتقدم ظرفیت زیادی برای بهبود روابط ایران و برزیل در زمینه‌های مربوط به این موضوعات وجود دارد.

سفیر برزیل افزود: با نماینده‌ی شرکت‌هایی که در کنفرانس حضور داشتند دیدار کردیم. جالب است بدانید هفته‌ی گذشته نیز رئیس‌جمهور برزیل اعلام کرد که تغییری بزرگ در سیاست‌های صنایع دریایی در جهت تقویت و بهبود این صنایع در شرف وقوع است. امروز نیز رئیس شرکت پتروپرس که یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی برزیل است تغییر کرد.

گرادیلونه عنوان کرد: به این دو دلیل این رویداد برای ما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در همین راستا امیدوارم این رویداد برای هر دو کشور برزیل و ایران تاثیرات و نتایج مثبتی به ارمغان بیاورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها