13

مهر

1403


حوادث

21 مهر 1397 10:33 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام//قاچاقچیان مسلح که از طریق دریا انواع مواد مخدر از هرمزگان به استان‌های هم‌جوار انتقال می‌دادند به تله پلیس افتادند که در این رابطه 731 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آن‌ها کشف شد.

مدتی قبل پلیس بندرلنگه از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند که این باند با استفاده از قایق‌های تندرو از طریق دریا محموله‌های سنگین مواد مخدر را به‌صورت مسلحانه در سواحل حوزه شهرستان بندرلنگه تخلیه و آن را به استان‌های هم‌جوار منتقل می‌کنند.

مأموران با همکاری پلیس مواد مخدر استان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند. آن‌ها با اقدامات فنی و اطلاعاتی، دریافتند این باند برای تخلیه بار ساحل روستای حمیران انتخاب کرده‌اند بلافاصله در یک عملیات منسجم به محل اعزام شدند و در یک اقدام غافلگیرانه افرادی که در حال تخلیه بار بودند را دستگیر کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان، در این رابطه 5 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف و 6 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

در بازرسی از این خودروها، 731 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح (کلاشینکف) با 57 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

همچنین سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد از کشف 200 کیلوگرم تریاک در زمین‌های کشاورزی بخش هشت بندی میناب خبر داد.

وی گفت: این مقدار مواد مخدر در این زمین‌ها دپو شده بود. این مقام مسئول به کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر در حاجی‌آباد اشاره داشت

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی در پایان استان افزود: در این خصوص، دو دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ بهدانی فرد کشف 15 میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش 63 میلیارد ریال در پارسیان را از دیگر کشفیات 72 گذشته اعلام کرد.

دیدگاه ها (0)
img