13

مهر

1403


اجتماعی

24 مهر 1397 07:28 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در 14 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در سراسر استان هرمزگان خبر داد.

 دکتر محمد خیری با اعلام این خبر اظهار کرد: تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از امروز در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و تا 15 آبان ماه 97  نسبت به ثبت نام مهلت دارند.

این مقام مسئول افزود: آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده و همچنین کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده‌اند، و آن دسته از متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 1397 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی می گردند، نیز می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه متقاضیان می توانند از امروز لغایت 15 آبان ماه پس از خرید کارت اعتباری به مبلغ 220،000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ،  و با در دست داشتن مدارک  تحصیلی به14 مراکز و واحد دانشگاه پیام نور در سراسر استان هرمزگان مراجعه و نسبت به ثبت نام  و انتخاب واحد اقدام کنند.رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان  با اشاره به تسهیلات ویژه بانک انصار برای این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور، اظهار کرد: با وجود این تسهیلات دانشجویان این دانشگاه دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت.

خیری در پایان عنوان کرد: دانشجویان یک‌ بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می‌شود و دانشجو نیز صرفا اقساط شهریه‌ خود را با کارمزد 4.1 درصد به بانک انصار پرداخت می‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img