12

مهر

1403


ورزشی

05 آبان 1397 09:01 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی//  مجتبی دوانی و محمد صادق صبوریان قهرمانان مسابقات شطرنج شهرستان ابوموسی  شدند. 

مسابقات شطرنج گرامیداشت هفته تربیت بدنی شهرستان ابوموسی در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان در محل دانشگاه پیام نور آن  برگزار شد.‌

 در بخش بزرگسالان که  با شرکت ۶ نفر از شطرنجبازان  در 5 دور به روش دوره ای به سرداوری محمود حسینی برگزار شد مجتبی دوانی با کسب ۵ امتیاز به مقام اول رسید. 

اکبر صبوریان با کسب ۴ امتیاز عنوان دومی را به دست آورد.

  فرید آل معزز با کسب 3 امتیاز مقام سوم را به خودش اختصاص داد. ‌در بخش نوجوانان که با شرکت 10 نفر از شطرنجبازان  در 5 دور به روش سوئیسی به سرداوری فرید آل معزز  انجام  شد محمد صادق صبوریان با کسب 4 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.  

محمد حسین رسولی با کسب 3 امتیاز و پوئن شکنی بالاتر به مقام دوم رسید و سعید پیش بین با کسب 3 امتیاز و با پوئن شکنی کمتر سوم شد.

در پایان این مسابقات جوایز قهرمانان توسط رضائی ملک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابوموسی اهدا شد.‌

 شطرنج سریع بندر خمیر 

 علی رویین اهلی قهرمان مسابقات شطرنج سریع ویژه هفته تربیت بدنی شهرستان بندرخمیر شناخته شد.مسابقات شطرنج سریع دانش آموزان دوره دوم ابتدایی پسرانه ویژه هفته تربیت بدنی شهرستان بندر خمیر با شرکت 18 نفر از شطرنجبازان  در 5 دور به روش سوئیسی به سرداوری آرزو صداقت و داوری نادیه انصاری خمیری و علی احمدی  در محل کتابخانه عمومی میثاق برگزار شد که در پایان‌ علی رویین اهلی با کسب 5 امتیاز  مقام قهرمانی را از آن خود کرد. ‌

امیر صدرا دهقان با کسب  4  امتیاز با پوئن شکنی بالاتر به مقام دوم دست یافت و متین دهقان با کسب  4  امتیاز باپوئن شکنی کمتر سوم شد. 

شطرنج  دانش آموزی در جاسک 

امیر صالحی پور قهرمان مسابقات شطرنج دانش آموزان متوسطه بزرگ داشت هفته تربیت بدنی شهرستان جاسک شناخته شد.  

یکدوره مسابقات شطرنج دانش آموزی متوسطه ، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در شهرستان جاسک با شرکت 8 نفر از شطرنجبازان در ۷ دور به روش دوره‌ای به سرداوری عباس زائری نیا  در خانه شطرنج   برگزار شد که در پایان امیر صالحی پور با کسب 7 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. 

مجتبی شهدوستی با کسب  5.5  امتیاز  دوم شد و محمد جواد حسن‌ زاده با کسب  4.5  امتیاز در مکان  سوم  ایستاد. 

دیدگاه ها (0)
img