13

مهر

1403


ورزشی

06 آبان 1397 08:00 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی :با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای هیات تکواندو هرمزگان انتخابات این هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد. 

این انتخابات با اعلام کاندیداتوری 6 عضو برای تصدی‌گری سکان هدایت هیات تکواندو هرمزگان برگزار شد .ریاست پیشین هیات تکواندوی هرمزگان و یکی از کاندیدای تصدی‌گری جدید ریاست این هیات در نشست اعلام برنامه های خود پیش از انتخابات، ابراز کرد: 4 سال پیش گفتم برنامه‌ای نداریم و فقط به دنبال کار هستم و اگر می‌توانستم کاری را انجام دهم و نداده‌ام در پیشگاه امام زمان (عج) پوزش می‌طلبم.علیرضا عبدی افزود: از فرد جدید نیز انتظار کار دارم و باید به دنبال پیشرفت باشد و تنها حکم ریاست هیات را نخواهد.

دیگر کاندیدای تصدی‌گری ریاست هیات تکواندو هرمزگان در ادامه نشست بیان کرد: تکواندوی هرمزگان دین خود را به ورزش کشور ادا کرده است و برنامه‌های مختلفی در این زمینه انجام شده است و به دنبال برنامه‌های استراتژیکی و پیشرفت ورزش تکواندو هستیم و از ریاست قبلی هیات تکواندو استان به‌پاس تلاش‌هایش تشکر می‌کنم.مهدی لطفی زاده افزود: ارتقای جایگاه تکواندو در جهت هیات برتر تکواندوی کشور شدن را دنبال می‌کنم و با استفاده از خرد جمعی به دنبال ارتقای تکواندو هرمزگان هستم.

وی پس از اعلام برنامه‌های طولانی خود و بیان این که زمان برای اظهار تمام برنامه‌هایم کافی نیست، ابراز کرد: در صورت ماندگاری کاندیداتوری محسن مینا در ادامه جلسه در حمایت از وی در پایان نشست انصراف می‌دهم. دیگر کاندیدای ریاست هیات تکواندو هرمزگان در ادامه نشست بیان کرد: درب هیات تکواندو هرمزگان در زمان ریاست علیرضا عبدی بر همگان باز بود و امیدواریم در زمان ریاست آینده نیز این اتفاق بیشتر رخ دهد.

محسن مینا اضافه کرد: باید ورزش تکواندوی هرمزگان حضور بیشتر و مستمری در لیگ‌ها داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخش‌های محروم کشور نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند و از فدراسیون در صورت امکان، انتظار حمایت‌های بیشتر در مناطق محروم کشور را داریم. مینا در خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: در ماه محرم امسال چندین تن از جوانان و نوجوانان هرمزگان بر اثر استفاده از مشروبات الکلی از بین رفتند که روی صحبت تمام کارشناسان به سمت اداره کل ورزش و جوانان در هرمزگان بود تا بستری را برای ورزش جوانان فراهم کند و جوانان را به سوی ورزش بکشاند تا از چنین معضلات اجتماعی‌ای پیشگیری به عمل آید.

در این انتخابات مهدی لطفی زاده، وحید صالحی، شاهین ایران خواه، علیرضا عبدی گل‌سفیدی، فرید آل معزز و محسن مینا کاندیدای تصدی ریاست هیات تکواندوی هرمزگان اعلام شدند که دیگر اعضا نیز با اعلام برنامه و انصراف خود از تصدی‌گری سکان هیات تکواندو به نفع دیگر اعضا اعلام کردند.

گفتنی است برگزاری این انتخابات همراه با حاشیه‌هایی بود و اسطوره تکواندوی هرمزگان «فیصل دانش» نیز که پیش‌تر نامش در میان کاندیدای تصدی‌گری این هیات به گوش می‌رسید قبل از برگزاری انتخابات با انتشار نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اعلام انصراف کرد.

در ادامه این نشست با انصراف 4 کاندیدا، تنها «فرید آل معزز» و «محسن مینا» برای تصدی 4 ساله ریاست هیات تکواندو کاندیدا باقی ماندند و رای‌گیری انجام شد که از مجموع 15 رای اخذ شده «محسن مینا» با 12 رای سکان هدایت این هیات ورزشی را عهده‌دار شد.

همچنین تنفیذ اختیار برای انتخاب اعضای هیات‌رئیسه با نظر اکثر اعضا پس از استعلامات لازم بر عهده رئیس جدید هیات سپرده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان پس از انتخاب رئیس جدید هیات تکواندو ضمن تبریک به وی افزود: طی این سال‌ها ورزش تکواندو در هرمزگان بسیار خوب عمل کرده است، هرکس در هیات تکواندو هست باید برای ارتقای این ورزش در هرمزگان تلاش کند و حرمت‌ها حفظ شود و افراد به حاشیه‌سازی نپردازند.

محمود رضا امیاری تصریح کرد: تیم خوبی را برای هدایت هیات تکواندو انتخاب کنید و من نیز در کنار شما هستم.وی اضافه کرد: ریاست فدراسیون تکواندو نگاه ویژه‌ای به هرمزگان دارد و اگر ما بتوانیم اتفاقات خوبی را در این استان رقم بزنیم می‌توانیم ارتقای ورزش تکواندو را شاهد باشیم.

امیاری خاطرنشان کرد: بحث ورزش بانوان باید در دستور کار هیات تکواندو قرار گیرد و در نهایت ارتقای این رشته ورزشی در هرمزگان را در فصل جدید شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در پایان این نشست ابراز کرد: حضور در این نشست فرصت بسیار خوبی بود و از این که تکواندو در هرمزگان دارای بستر خوبی است خرسندم و امیدوارم ورزشکاران هرمزگانی بتوانند رتبه‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف رقم بزنند.

سید محمد پولادگر افزود: مسئولیت کنونی هیات تکواندو هرمزگان به دلایل مختلف سنگین است و فرصت عمل خیلی بیشتر از فرصت حرف است که امیدواریم رضایت‌مندی ورزشکاران در این راه را به همراه داشته باشید.

وی اضافه کرد: پیامبران الهی نیز وظیفه خدمت به مردم را عهده‌دار بودند و پیام‌آور فرمان الهی بودند و در خدمت به رستگاری مردم جان‌فشانی کردند که این مبنای خلقت در هستی است و باید در کار خود این مبنا را الگو قرار دهیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: صحبت‌های بسیاری دارم و آرزو دارم خداوند ما را ببخشد از این که سال‌ها تکواندو در هرمزگان فعال نبود و هیچ گزارشی از هرمزگان به فدراسیون ارسال نمی‌شد و ما در این خصوص اقدامی نکردیم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران هرمزگان بسیار مستعد هستند و افرادی که در این گرمای طاقت‌فرسا به فعالیت می‌پردازند از صبر و انگیزه بیشتری برخوردارند و زمانی که برای حضور آنان در میادین مختلف تلاشی صورت نمی‌گیرد باعث نابودی استعدادهای آن‌ها می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو ابراز کرد: من با هیچ‌کس دشمنی شخصی‌ای ندارم و در این سال‌ها برخوردهای شخصی را مبنای کاریم قرار نداده‌ام و افرادی که برای کار و پیشبرد تکواندو تلاش کردند را به دور از سلیقه شخصی حمایت کرده‌ام و می‌دانم در این خصوص باید پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: باید همراه با رئیس جدید هیات تلاش کنیم و افراد مستعد که شایستگی دارند را به تیم‌های ملی راهی کنیم.پولادگر عنوان کرد: هرسال به دنبال حضور ورزشکاران از استان‌های مختلف در تیم ملی بوده‌ایم و معتقدیم هیچ‌چیز به غیر از عدم تلاش سد راه افراد به رسیدن به تیم ملی نیست.

وی اظهار کرد: اولین مدال نقره جوانان جهان را در خاطر دارم که یک نوجوان از یکی از روستاهای دور افتاده زنجان کسب کرد که اتفاق بزرگی در کشور به شمار می‌رفت و چنین افرادی را متعدد داشته‌ایم.

این مقام مسئول ابراز کرد: اعتقادم این است که افراد را از مناطق محروم برای ورزش تکواندو پیدا کنیم زیرا این افراد سختی‌کشیده هستند و از صبر بالایی برخوردارند و می‌توانند در این رشته دوام بیشتری بیاورند.

پولادگر گفت: همدل و همراه هم باشید تا ورزش تکواندو در هرمزگان پیشرفت کند و از پتانسیل‌های موجود در استان هرمزگان حمایت کنید تا شاهد افتخارآفرینی‌های آنان در میادین بزرگ باشیم. 

پولادگر با بیان این که درخصوص عدم کاندیداتوری فیصل دانش در این انتخابات نظری ندارم، اظهار کرد: آن‌گونه که شنیده‌ام دانش شرایط حضور در کاندیداتوری انتخابات ریاست هیات تکواندو را نداشته و طبق آیین‌نامه شرایط جدیدی ابلاغ‌شده است که بنا به گزارش‌هایی که من دریافت کردم، انصراف باید قبل از مجمع اتفاق بیفتد اما قبل از مجمع، ما هیچ انصرافی را از وی دریافت نکردیم ولی نام وی در لیست کاندیداها نبود و فکر می‌کنم شرایط کاندیداتوری را احراز نکرده بود.

 

 

 

دیدگاه ها (0)
img