12

مهر

1403


ورزشی

07 آبان 1397 10:16 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - نارنجی نسب رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان شهرستان بندرعباس ،  با برتری تیم پدیده بندرعباس پایان یافت .

 به گزارش صبح ساحل  ، رئیس هیات بستکبال شهرستان بندرعباس گفت : در این دوره از رقابت ها ، 7 تیم حضور داشتند که در دو گروه چهار و سه تیمی در سالن فجر با هم به رقابت پرداختند . 

 سعید رضایی افزود : در پایان مرحله دوم این رقابت ها ، تیم‌های بسکتبال نوجوانان پیام مخابرات و پدیده بندرعباس با غلبه برابر حریفان خود ، به دیدار نهایی  بسکتبال نوجوانان بندرعباس راه یافتند . 

در دیدار نهایی که باحضور امین ریئسی ، ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس ، رضا هنگام پور دبیر هیات بسکتبال استان هرمزگان و  تماشاگران علاقمند به بسکتبال و خانواده های بازیکنان برگزار شد دوتیم  از همان آغاز بازی یک رقابت نزدیک وتنگاتنگی با هم داشتند  وپا به پای هم پیش رفتند.

 در پایان این  تیم بسکتبال پدیده بود که با نتیجه 47 بر 45  به برتری رسید و عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال نوجوانان شهرستان بندرعباس را کسب کرد .

در دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان فرهنگ وفرهنگیان ناحیه دو  رو در‌روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فرهنگ با غلبه برحریف خود ، به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت. درپایان این مسابقات جام ومدال قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد .

دیدگاه ها (0)
img