معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

گلایه‌ها و انتظارات مدال‌آور المپیک به ‌حق است



صبح ساحل ،  ورزشی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: یک جامعه سالم باید قهرمانان خود را ارج نهد و از این پس دستگاه ورزش و جوانان استان هرمزگان باید در تکریم ورزشکاران افتخارآفرین بیش‌ازپیش فعال باشد.

بهروز اکرمی در حاشیه تقدیر از هدیه کاظمی، مدال‌آور هرمزگانی المپیک آسیایی جاکارتا،  افزود: ابتدا باید گفت که این‌چنین ورزشکارانی نیز مایه افتخار هرمزگان، کشور و تمامی مردم هستند.

وی با بیان این که باید به دنبال بازتولید کاظمی‌ها باشیم، اظهار کرد: باید ورزشکاران افتخارآفرین بیش‌ازپیش به جامعه معرفی شوند و با فرهنگ‌سازی مناسب بتوانیم ازاین‌دست ورزشکاران در هرمزگان بسیار داشته باشیم.

اکرمی گلایه‌ها و انتظارات این مدال‌آور المپیک آسیایی 2018 را به‌حق دانست و عنوان کرد: باید دستگاه‌های متولی امر همچون ورزش و جوانان خود پرتلاش باشند و زمینه را برای بهبود شرایط ورزشکاران فراهم کنند و خود ورزشکار تنها دغدغه‌اش تمرین و موفقیت باشد نه آنکه برای حل مشکلاتش دست به دامن مسئولان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به این که نخستین بار بود طی 10 سالی که از فعالیت هدیه کاظمی در بحث ورزش حرفه‌ای می‌گذرد، دغدغه‌هایش را شنیدم، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان‌دهنده ضعف دستگاه ورزش و جوانان استان در گذشته بوده است و امیدوارم از این پس شاهد تلاش بیشتر متولیان ورزش استان در معرفی و رفع دغدغه‌های ورزشکاران باشیم.

وی با بیان این که در خصوص اشتغال این قهرمان نیز هم یکسری قوانین وجود دارد و هم یکسری فرصت‌ها، اضافه کرد: بنده به‌عنوان معاون استاندار هرمزگان تمامی تلاش خود را برای انجام و عملی شدن این خواسته به‌حق قهرمان هرمزگانی به کارخواهم بست.

اکرمی با اشاره به این که از زمان بازگشت این ورزشکار قصد تجلیلش را داشتیم اما تداخل برنامه‌ها و همچنین شرایط تحصیلی این بانوی قهرمان مانع از تحققش شد، بیان کرد: با تجلیل از قهرمانان ملی استان هرمزگان می‌توانیم قهرمانان جدیدی را وارد عرصه کنیم و سبب الگوسازی شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان با تقدیر از خانواده این مدال‌آور المپیک آسیایی، تصریح کرد: یک جامعه سالم باید قهرمانان خود را ارج نهد و از این پس دستگاه ورزش و جوانان استان هرمزگان باید در تکریم ورزشکاران افتخارآفرین بیش‌از پیش فعال باشد.

در پایان این نشست مقرر شد از این پس شرکت بنا گستر کرانه پس از هر کسب مدال بین‌المللی هدیه کاظمی، این ورزشکار هرمزگانی را مورد تجلیل قرار دهد. 

همچنین با توجه به در اردو به سر بردن کبری لکزایی فر سنگ‌نورد هرمزگانی حاضر در المپیک آسیایی جاکارتا از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، این ورزشکار در اردوی تهران موردتقدیر و تجلیل قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها