12

مهر

1403


ورزشی

10 آبان 1397 08:08 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی :مسابقه دو همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در رودان برگزار شد.‌

مسابقه دو همگانی با شرکت ۱۰۰ دونده  در رده سنی نوجوانان و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان رودان برگزار شد. 

خط شروع مسابقه دو همگانی شهرستان رودان از  ابتدای بلوار شهداء و پایان آن مجموعه ورزشی شهید چمران اداره ورزش و جوانان بود. 

این مسابقه با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان رودان انجام شد که در رده سنی نوجوانان مهدی فولادزاده اول شد. ‌

رضا نوروزی دوم و حسین علی شاهی و احسان ذاکرزاده سوم و چهارم شدند.  

در مسابقات جوانان  مقام اول را عبدالحمید قاسمی به دست آورد.  مقام دوم به  سجاد حاجبی رسید و عنوان سومی را  محمد بازمانده و مقام چهارم را رضا خوشکارکسب کردند. ‌

مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور محمد حسن رافتی رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد محسنی رئیس شورای شهر رودان و معاون آموزش پرورش ، امیر دهباشی معاونت اداره ورزش و جوانان ، جلیل ساکت دبیر هیات دوومیدانی  ، محمد صفرپور رئیس هیات همگانی  رودان برگزارشد و  به نفرات برتر حکم قهرمانی همراه با هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

همچنین یک دور مسابقات شنا آقایان در  رده های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار شد.مسابقات شنا آقایان در شهرستان رودان با شرکت ۴۷ شناگر  انجام گرفت که  در این مسابقات ودر رده سنی نونهالان ابوالفضل خاکسار ، باربد عبدالهی و آراد صمیمی اول تا سوم شدند.  

در مسابقات نوجوانان امیررضا رحیمی اول شد. محمد ساجدی دوم‌و  محمدامین محمودی زاده در مکان سوم ایستاد. 

 در رقابت ها ی جوانان   سامان محمودی بر سکوی نخست ایستاد. محمد اصبحی دوم شد و عنوان سومی هم به محمدحسین رضوانی رسید. در مسابقات بزرگسالان مقام اول را  علیرضا سالاری کسب کرد.

مقام دوم توسط  محمدحسین ترکی زاده به دست آمد و مقام سوم  را محمدهادی سعادتی از آن خودش کرد.  

در  مسابقات تنیس روی میز بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که  با شرکت ۱۸ بازیکن با سرداوری خانم فقیر شاهی   در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه شهید چمران شهرستان رودان برگزار شد رقیه نجفی توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را ازآن خود کند.در این مسابقات  یلدا مریدی دوم شد و عنوان سومی مشترک را شقایق شریف زاده و  مرضیه رنجبری از آن خود کردند.

دیدگاه ها (0)
img