معاون استاندارتاکیدکرد:

لزوم نصب نرخ نامه در واحدهای صنفی هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های متولی، افزایش عرضه ماهی و مرغ در بازار استان هرمزگان را برای مدیریت و تنظیم بازار این محصولات، به صورت جدی در دستور كار خود قرار دهند.

ایرج حیدری در بیست و چهارمین جلسه كارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به نقش و اهمیت کارگروه تنظیم بازار در كنترل بازار استان، تصریح كرد: پویا و پر تحرك بودن كار گروه تنظیم بازار و رصد بازار توسط اعضای این كارگروه نقش بسیار مهم و چشمگیری در ارائه مناسب كالا ها و خدمات به مردم استان ایفا خواهد نمود.وی با اشاره به  به اهمیت تظیم بازار ماهی در استان، خاطرنشان كرد: بازار ماهی برای مردم استان با توجه به نقشی كه این محصول  در سبد غذایی آنها دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های متولی حوزه تنظیم بازار ماهی به ویژه سازمان جهاد كشاورزی و شیلات استان برنامه كاربردی و مدونی برای مدیریت و تنظیم  بازار ماهی با توجه به نقشی كه این محصول  در سبد غذایی مردم استان دارد ارائه كنند و دغدغه هایی كه مردم استان در خصوص  قیمت ماهی دارند را مرتفع سازند.

وی با اشاره به اهمیت تامین به موقع مرغ مورد نیاز مردم استان، عنوان كرد: شركت پشتیبانی امور دام استان با همكاری دستگاه هایی همچون دامپزشكی، جهاد كشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به عرضه گسترده گوشت مرغ در شبكه های توزیع استان اقدام کند تا مردم استان در تامین گوشت مرغ دغدغه ای نداشته باشند.

حیدری با اشاره به اهمیت تامین كامل گاز خانگی، خاطرنشان كرد:تمامی فرمانداران شهرستان های تابعه استان با همكاری شركت پخش فرآورده های نفتی با برگزاری جلسات کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها به صورت ویژه با برنامه ریزی مناسب تامین گاز خانگی  مورد نیاز در استان را در دستور كار خود قرار دهند تا خللی در تامین این محصول احساس نگردد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار استان، تصریح كرد: نصب نرخ نامه در واحدهای صنفی استان موضوع بسیار مهم دیگری است كه باید دستگاه های متولی پیگیری كنند و در خصوص نرخ كالاها در استان به مردم استان اطلاع رسانی گردد.

حیدری گفت: نظارت بر رستوران ها و اغذیه فروشی های فعال در سطح مناطق مختلف استان به ویژه در زمینه نرخ نامه و بهداشت این مراکز موضوع مهم دیگری است كه دستگاه های نظارتی باید در دستور كار خود قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها