امارات تا سال 2022 در کشورش 150 مدرسه می سازد

امارات 150 مدرسه دیگر می سازد .



امارات متحده عربی تا سال 2022 به 150 مدرسه دیگر نیاز خواهد داشت

امارات متحده عربی تا سال 2022 به 150 مدرسه دیگر نیاز خواهد داشت

به گزارش صبح ساحل در خصوص گزارش‌ها منتشرشده برای بخش آموزشی امارات متحده عربی و شورای همکاری خلیج فارس تقاضای رو به رشد آموزش خصوصی را پیش‌بینی می‌کند

 

 طبق گزارش صنایع آموزش‌وپرورش شورای همکاری خلیج فارس روز سه‌شنبه، امارات متحده عربی تا سال 2022 به 150 مدرسه دیگر نیاز خواهد داشت تا بتواند جمعیت رو به رشد مدرسه را در کشور افزایش دهد که انتظار می‌رود در چهار سال آینده به 1.5 میلیون نفر برسد.

 

شرکت تحقیقاتی در دوبی به نام، Alpen Capital، این گزارش چشم‌انداز بخش آموزش‌وپرورش شورای همکاری خلیج فارس تا سال 2022 را شامل بخش‌های پیش از ابتدایی، ابتدایی، متوسطه، عالی و حرفه‌ای در سراسر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بررسی می‌کند.

 

بر اساس این مطالعه، با توجه به افزایش تمرکز بر آموزش در منطقه، ثبت‌نام دانش آموزان در این کشور به 3.4 درصد افزایش می‌یابد، از 1.3 میلیون‌تا 1.5 میلیون نفر است.

 

تمرکز مداوم دولت امارات متحده عربی بر آموزش‌وپرورش در تخصیص بودجه سال 2018 در ردیف بودجه‌بندی‌های آن منتشرشده است و رقم بودجه اختصاص‌یافته به 10.4 میلیارد دلار می‌رسد همین‌طور رتبه‌بندی امارات متحده عربی نسبت به دیگر کشورهای توسعه‌یافته مانند انگلستان و آلمان بالاتر است.

به دلیل بالا بودن جمعیت مهاجرین در امارات متحده عربی بخش خصوصی را برای ارائه طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آموزشی جدید و باکیفیت تحت‌فشار قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها