12

مهر

1403


اقتصادی

27 آبان 1397 08:45 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت گردشگری و نقش آن در افزایش اشتغال، درآمد و بهبود معیشت مردم، توسعه شهری شرق بندرعباس با محوریت تقویت زیرساخت های این صنعت دنبال می شود.

رضا مدرس در جلسه بررسی مسائل مرتبط با اراضی ساحلی شرق بندرعباس، عنوان کرد: تقویت و توسعه زیر ساخت های گردشگری علاوه بر رونق اقتصادی، افزایش اشتغال‌زایی و بهبود معیشت مردم، موجب توسعه شهری و منطقه ای شرق بندرعباس نیز خواهد شد.

وی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود به منظور ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای مردم منطقه تاکید کرد و گفت: ساحل شهر بندرعباس یک نعمت خدادادی است که باید از آن برای رفع بیکاری و بهبود معیشتی مردم منطقه با رویکرد گردشگری بهره گرفت.

مدرس با بیان به اینکه عملیات اجرایی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس در حال اجراست، اظهار داشت: مکان یابی و جانمایی کاربردی با رویکرد گردشگری در اطراف این بلوار باید با دقت و حساسیت خاصی انجام گیرد.

وی افزود: باید در مسیر توسعه شرق شهر بندرعباس از ظرفیت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار استفاده کرد.

معاون استاندارخاطرنشان کرد: باید از بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در شرق شهر بندرعباس حمایت کافی صورت بگیرد تا سرمایه گذار با ایده خلاقانه و جدید تشویق به حضور در منطقه شود.

دیدگاه ها (0)
img