12

مهر

1403


اقتصادی

28 آبان 1397 08:27 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه با حضور استاندار هرمزگان ، معاون وزیر صمت نمایندگان و مسئولین استانی برگزار و در پایان مراسم از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شد.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان پس از دریافت لوح و تندیس به خبرنگارما گفت :در صادرات تختال ، سال 96 از لحاظ حجمی 10 درصد و از لحاظ ارزشی  30 درصد شاهد رشد بوده ایم .

محمد جعفر پارسی همچنین به افراد شاغل در این شرکت اشاره کرد و افزود در شرکت فولاد هرمزگان 1590 نفر مشغول به کارند که با در نظر گرفتن شرکت های پیمانکاری این رقم به حدود 3800 نفر می رسد .

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان نیز در مصاحبه با خبرگزاری برنا با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادرات محور است ، گفت : توانستیم پس از تامین نیاز داخل ، بیش از 70 درصد محصول خود را صادر کنیم.

مهدی شکری زاده یادآور شد : در سال گذشته یک میلیون و صد هزار تُن محصولات اسلب را به بازارهای جهانی صادر کردیم .

شکری زاده ادامه داد : با توجه به اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادارتی است سعی کرده ایم  محصولات را برپایه صادرات تولید کنیم .وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان گریدهای ویژه داخلی را نیز تامین می کند .

مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال متوالی است که به عنوان صادر کننده برتر تجلیل شده ایم ، تصریح کرد : شرکت های بزرگی از آسیا ، اروپا و امریکای جنوبی  مشتریان ما هستند در کشور نیز اسلب های مورد نیاز استان هایی که کارخانه نوردی دارند را تامین کرده ایم .

شکری زاده اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی بریایه صادرات، تمام تلاشمان را در حفظ و توسعه صادرات به بازارهای جهانی به کار می بریم.

 

دیدگاه ها (0)
img