12

مهر

1403


اقتصادی

30 آبان 1397 09:19 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی -  عضو کمیسیون عمران مجلس از مشارکت خود در طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: مباحثی همانند صید و صیادی، فعالیت شناورهای خارجی و عدم توجه به مشکلات کشاورزان از محورهای این طرح سئوال است.

به گزارش ایسنا، حسین هاشمی تختی در نشست اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به مشکلات کشاورزان به ویژه در مبحث قیمت گذاری و عدم بازاریابی مناسب اظهار کرد: امروز با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی شاهد آن هستیم که کشاورزی دنیا دچار تغییرات و پیشرفت اساسی شده است.

وی با بیان اینکه هر پنج نماینده استان به طور ویژه پیگیر رفع مشکلات کشاورزان هستند، تاکید کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و مشکلات کشاورزان در حوزه تامین آب و رفع مشکلات اراضی را رفع کنیم.

هاشمی تختی اضافه کرد: در جاهایی که نیاز است باید به سمت باز تعریف ساختارها و تغییر الگوهای رایج امروزی در کشاورزی برویم.

هاشمی تختی با اشاره به مشارکت خود در طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: در دو موضوع صید و صیادی و مشکلات کشاورزان،‌ از وزیر طرح سئوال کرده ایم که احتمالا به زودی وی در صحن علنی مجلس حاضر شود و به سئوالات پاسخ دهد.

دیدگاه ها (0)
img