13

مهر

1403


ورزشی

20 دی 1391 10:24 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ در هفته پانزدهم ليگ دسته اول  فوتبال باشگاه‌هاي کشور تیم شهرداری بندرعباس  در ورزشگاه شهداي قدس همدان  به دیدار پاس این شهررفت.

شهرداری که دیداردوررفت رابه این تیم باخته بودبه دنبال آن بودکه در دیداربرگشت امتیاز لازم را از پاس بگیرد. بازی با سوت سيدمهدي سيدعلي و کمک های  محبت علي رضايي تبارو حسين سليماني آغاز شد.

در این مسابقه پاس همدان میزبان که دیگر بگویچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت نداشت و مجتبی خورشیدی به عنوان مرداول  روی نیمکتش بود با ترکیب غلامعلی زاد ، محمد رضا فتحی ، مهدی شیری ، اویس کرد جهان ، عباس کاظمیان ، لفته حمیدی ، مقداد قباخلو ، مرتضی تبریزی ( کریم شاوردی 90 ) ، محسن پور حاجی ( مهرداد رضایی 83 )  ، وحید علی آبادی و علی مطوری ( قاسم پور اسد الله 61 ) وارد میدان شد.

نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که عبد الرحیم خرمزی برای اولین بار پس از این که هدایت شهرداری را برعهده گرفته بود اجازه نشستن روی نیمکت را داشت توسط این سرمربی از ترکیب  مرادی ، محمدباقر زعفرانی ، پژمان شاه پری ، حمید فرزانه ( سعید چاه جویی 72 )، امیر خدا مرادی ، مهدی آقا محمدی ( مصطفی عاقلی 63 )، شاهین مجیدی ( محمد احمدی 87 )، نصیری ، علی خداوردی  و مکی شریفی استفاده کرد. شهرداری در این مسابقه خیلی زود به گل دست پیدا کرد و در دقیقه بیست شاه پری توپ برگشتی از سوی غلامعلی زاد را که در حال دفع یک ضربه بلند بود ، با  ضربه روی پا تبدیل به گل کرد. هنوز پنج دقیقه مانده بود که بازی درنیمه اول با برتری شهرداری به پایان برسد که  مقداد قباخلو در دقیقه چهل  روی ارسال زیبای پورحاجی از جناح راست دروازه شهرداری بندر عباس را باز کردتا نیمه اول دوتیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم هنوز ده دقیقه نگذشته بود که  لفته حمیدی  در دقیقه 56 با حرکت پا به توپ خود در نزدیک محوطه جریمه شهرداری پس از دریبل چند بازیکن با یک ضربه چیپ بلند و زیبا دروازه تیم شهرداری را باز کرد .

در ادامه این مسابقه شهرداری که نمی خواست  بازنده این دیدارباشد به تلاش خودادامه دادتا این که در دقیقه 81 امير خدامرادي گل مساوي را براي شهرداري بندرعباس به ثمر رساند. شهرداری با این تساوی بیست  امتیازی شد ودرمکان نهم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفت. در این مسابقه حمید فرزانه ،  شاهین مجیدی ، مهدی آقا محمدی  و لفته حمیدی کارت زرددریافت کردند والبته لفته حمیدی دردقیقه 82باگرفتن کارت زرد دوم ازبازی اخراج شد.

پس از پایان این دیدار خرمزی سرمربی شهرداری بندرعباس گفت: خدا کمک کرد تا يک امتياز از همدان بگيريم. سرمربي شهرداري ‌بندرعباس با اشاره به بازي پاس برابر تيمش گفت: بازي بسيار سنگين بود اما خدا به ما کمک کرد تا يک امتياز از همدان بگيريم و دست خالي به بندرعباس نرويم. وی اظهار داشت: يک بازي خيلي زيبا را از دو تيم شاهد بوديم و اين بازي بار فني بسيار بالايي داشت و هر دو تيم به امتياز اين بازي احتياج داشتند براي همين بازي بسيار سنگين بود و بازيکنان هر دو تيم دوندگي بسيار بالايي داشتند. وي افزود: بازي بسيار جذاب بود و نتيجه چندين بار تغيير کرد ابتداي بازي تيم ما گل برتري را زد و پاس گل تساوي را زد و در نيمه دوم اين برعکس بود براي همين هواداران يک بازي پر گل و زيبا را ديدند.

سرمربي شهرداري بندرعباس درباره تيم پاس نيز بيان کرد: پاس به عنوان يکي از تيم‌‌هاي قديمي و پرسابقه فوتبال ايران، از بازيکنان و کادرفني خوبي برخوردار است ما در اين بازي چهار يا پنج بازيکن خود را در اختيار نداشتيم و خدا کمک کرد که بتوانيم در برابر تيم قدرتمند پاس يک امتياز کسب کنيم. وي بيان داشت: بازيکنان شهرداري فراتر از انتظار بازي کردند و بسيار دونده و جنگنده در زمين ظاهر شدند و همه مصمم بودند که حتماً از بازي در برابر پاس نتيجه لازم را بگيرند.خرمزي درباره بازي بعدي تيم شهرداري نيز ابراز داشت: بازي بعدي ما برابر ايرانجوان بوشهر است که اين بازي هم يکي از بازي‌هاي سنگين ما به شمار مي‌رود چون اين تيم يکي از تيم‌هاي مدعي در ليگ دسته اول است.وي خاطرنشان کرد: با توجه به اين که بنده از هفته دهم به اين تيم اضافه شده‌ام در پي اين بودم که در بازيکنان شهرداري بندرعباس روحيه و انگيزه ايجاد کنم همچنين از لحاظ تاکتيکي نيز تغييراتي در اين تيم ايجاد کردم و از همين رو در پنج مسابقه گذشته تنها يک شکست، سه برد و يک مساوي کرديم که اين آمار خوبي براي يک سرمربي است.

 حاشيه‌هاي بازي پاس و شهرداري ‌بندرعباس

*در هفته پانزدهم ليگ دسته اول جام آزادگان در گروه ب پاس همدان ميزبان شهرداري تبريز بود که هواداران پاس در ورزشگاه با شعار وينگوي پرسپوليسي اعتراض خود را به رفتن اين مربي از پاس اعلام داشتند.

* به علت درگذشت نيما‌ نهاونديان گزارشگر و مجري فقيد صدا وسيما و درگذشت عالم رباني و استاد اخلاق آيت‌الله تهراني و سالگرد جهان‌پهلوان تختي بازي با يک دقيقه تأخير و سکوت آغاز شد.

* قبل از بازي بنري براي تسليت درگذشت نيما نهاونديان و آيت‌الله مجتبي تهراني از سوي پاس تهيه شده بود.

* بازيکنان پاس با بستن روبان سياه به بازو در اين مصيبت همدردي کرده بودند.

* بازيکنان شهرداري بندرعباس به علت سردي هوا همه با آستين بلند و دستکش در ميدان بازي مي‌کردند.

*مجتبي خورشيدي به عنوان سرمربي موقت پاس در اين بازي بر روي نيمکت حضور داشت.

* نخستين گل بازي در دقيقه 20 روي اشتباه فاحش دروازه‌بان پاس مسعود غلامعلي‌زاد توسط پژمان شاهپري به ثمر رسيد.

*مهدي آقا محمدي بازيکن سابق پاس در ترکيب شهرداري بندرعباس قرار داشت.

*در نيمه اول درگيري لفظي‌ بين فرج‌الله يثربي سرپرست پاس و کادر فني شهرداري بندرعباس ايجاد شد.

*سرمربي شهرداري بندرعباس به قضاوت کمک داور مسابقه بسيار اعتراض داشت.

*مرتضي تبريزي بازيکن پاس در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي را از دست داد.

*لفته حميدي در دقيقه 83 با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

*هواداران پاس به علت اين که تبريزي موقعيت‌هاي زيادي از دست داد با شعار «تبريزي حيا کن، تيم پاس رو رها کن» به اين بازيکن اعتراض کردند.

*مرتضي تبريزي در دقيقه 90 مسابقه تعويض شد و بعد از تعويض مستقيم به رختکن رفتند.

*هواداران پاس پس از اين تساوي با شعار الوند با تعصب به اين نتيجه اعتراض کردند.

 

دیدگاه ها (0)
img